مخزن 10000 لیتری پلی اتیلن

مخزن 10000 لیتری پلی اتیلن | مخزن 10 هزار لیتر ضد جلبک و باکتری

مخزن 10000 لیتری پلی اتیلن
مخزن 10000 لیتری پلی اتیلن – مخزن پلی اتیلن 10000 لیتر

مخزن 10000 لیتری پلی اتیلنی و پلاستیکی

مخزن 10000 لیتری پلی اتیلن با قطر 255 cm و ارتفاع 235 cm در دو نوع تک لایه (در مخزن 10 هزار تک لایه سطح مایع درون مخزن قابل روئیت است) و سه لایه  تولید شده و آماده فروش می باشد. برای تولید این مخزن از پلی اتیلن فود گرید 3840 پتروشیمی تبریز استفاده شده است.

مخزن 10000 لیتری به گونه ای طراحی و تولید شده است تا بدون هیچ گونه مشکلی فشارهای ناشی از مایعات ذخیره شده در داخل آن به تمامی قسمت ها وارد شده در نتیجه باعث استحکام و طول عمر بیشتر مخزن می شود.

علاوه بر مخزن 10000 لیتری عمودی، مخازن 10000 لیتری عمودی بلند و کوتاه و همچنین مخزن 10 هزار لیتری افقی موود و آماده فروش می باشد.

برای خرید مخزن ده هزار لیتری و یا اطلاع از قیمت مخزن 10 هزار لیتری نیاز به مشاوره دارید؟

کافی است با شماره 02144547176 تماس بگیرید. کارشناسان فروش مخزن بازار آماده ارائه مشاوره های تخصصی به شما می باشند. 

امکان ارسال نقشه فنی، محل نصب  و اتصالات استاندارد مخزن 10000 لیتر

مشخصات مخزن 10 هزار لیتری

* دارای تاییدیه سازمان غذا و دارو
*دارای پروانه بهداشتی ساخت
*دارای نشان ملی استاندارد ایران
* ضخامت استاندارد و یکنواخت
* گارانتیو خدمات پس از فروش 10 ساله
* قابل تولید در انواع تک لایه و چند لایه

مخزن 10000 لیتری سه لایه

مخزن پلی اتیلن 10000 لیتری سه لایه ضد جلبک و آنتی باکتریال بوده و  برای ذخیره آب شرب در محیطهای روشن و زیر نور مستقیم آفتاب پیشنهاد می گردد. مخزن ده هزار لیتری از بزرگ ترین و حجیم ترین مخازن پلی اتیلنی است که به صوزت یکپارچه در حال حاضر در کشورمان تولید می شود .

*تخلیه و بارگیری آسان
*صددرصد ضد خوردگی
*مواد اولیه کاملا نو و دارای پروانه بهداشتی ساخت

قیمت مخزن 10000 لیتری| ابعاد مخزن پلی اتیلن 10000 لیتری

برای اطلاع از قیمت مخزن ده هزار لیتری (مخزن 10 هزار لیتری) و همچنین قیمت بروز سایر مخازن حجیم پلی اتیلن و پلاستیکی با ما تماس بگیرید.

* مخزن پلی اتیلن 10000 لیتری تک جداره و سه جداره از نظر ضخامت با یکدیگر تفاوتی ندارند. برای ذخیره آب شرب از مخازن سه لایه با لایه تیره رنگ میانی استفاده می شود تا آب درون مخزن هیچگونه باکتری و جلبکی به خود نگیرد. بنابراین در صورتی که محل نصب مخزن در برابر تابش نور خورشید باشد باید از مخزن آب 10 هزار لیتری استفاده نمایید.
توجه توجه : برای حمل و جابه جایی مخزن 10000 لیتری نیاز به جرثقیل و یا لیفتراک خواهید داشت. همچنین برای مهار حرکات پاندولی در هنگام بلند کردن مخزن، بهتر است دو الی سه نفر با استفاده از طناب مخزن پلی اتیلن را کنترل نمایند.

مخازن پلی اتیلن حجیم , مخازن حجیم پلی اتیلن

تولید مخزن ده هزار لیتری در رنگ های مختلف

مخزن ده هزار لیتری

محل نصب مخزن 10000 لیتری

در اولین قدم باید حتماً بررسی نمایید که آبا مکان نصب مخزن توانایی تحمل 10 تن بار را خواهد داشت یا خیر. همچنین سطح محل نصب این مخزن باید به خوبی لیسه کشی شده باشد و هرگونه سنگ ریزه ، کلوخ ، پستی و بلندی باید از بین رفته باشد. عدم توجه به این نکات احتمال سوراخی و یا پارکی مخزن در دراز مدت را افزایش خواهد داد.

چگونه حجم مخازن بزرگ پلی اتیلنی را گسترش دهیم؟

با توجه به محدود بودن حجم مخازن حجیم و بزرگ پلی اتیلنی و به صرفه نبودن تولید این محصولات، به راحتی می توان با اتصال موازی چند عدد مخزن 10 هزار لیتری  می توان به اندازه حجم دلخواه اقدام به ذخیره سازی نمود.

فروش مخزن 10 هزار لیتری پلی اتیلنی

مخزن پلی اتیلن 10000 لیتری آب چهار لایه و پنج لایه نیاز دارید؟

ما از طریق برخی از مشتریانمان متوجه این موضوع شده ایم که متاسفانه تعدادی از فروشندگان مخازن آب از ناآگاهی مشتریان استفاده کرده و به آنها اعلام کرده اند که برای ذخیره آب شرب و جلبک نزدن و حفظ بهداشتی بودن آن حتماً باید مخازن 4 لایه و یا 5 لایه تهیه نمایند. به طبع هرچه تعداد این لایه ها بیشتر بوده قیمت مخزن پلی اتیلن 10000 بیشتر خواهد شد و از فروش آن سود بیشتری کسب می کنند. اما باید اعلام نماییم که  مخازن بیش از سه لایه عمدتاً برای نگهداری اسیدهای قوی و کاربردهای داروسازی مورد استفاده قرار می گیرند و هیچگونه ارتباطی به حفظ و تامین بهداشتی بودن مخزن ندارند.

تنها عاملی که باعث جلبک نزدن و آنتی باکتریال بودن مخزن پلی اتیلنی می شود کیفیت مواد اولیه (food grade بودن) و وجود لایه تیره رنگ بین سایر لایه هاست و لاغیر.

مخزن 10 هزار لیتری
مخزن 10 هزار لیتری

برای خرید مخزن 10000 لیتری نیاز به اطلاعات بیشتری دارید.

همین الان با شماره 02144547176 تماس بگیرید. کارشناسان فروش مخزن بازار آماده ارائه مشاوره های تخصصی به شما می باشند. 

مقالات مرتبط انتخابی:

یکی از جدیدترین روش های تولید مخازن آب کشاورزی، استفاده از ورق های پلی اتلینی خاصی است که به این نوع مخازن، مخازن آب کشاورزی ژئوممبران می گویند.

همانطور که می دانید وجود و اهمیت آب برای کشاورزی از موضوعاتی می باشد که غیر قابل انکار بوده و بسیار موثر می باشد و داشتن مخزن آب کشاورزی های متعدد می تواند سهم برزگی را در تامین آب مورد نیاز کشاورزان داشته باشد. به همین دلیل مهندسین ما سعی بر ان دارند تا بهترین و بزرگ ترین مخزن آب کشاورزی را طراحی کنند و امروزه در طراحی این مخازن ها از ورق های  ژئوممبران  استفاده می شود . استفاده از این ورق های در ساخت مخزن آب کشاورزی دارای یک سری مزیت ها و معایب می باشد که در بخش های بعدی راجع به آن ها توضیحاتی ارائه خواهد شد.

ورق های پلی اتیلن برای ساخت مخازن آب کشاورزی

ژئوممبران یکی از مدرن ترین و با کیفیت ترین ورق های عایق بندی می باشد که در بسیاری از ساخت و سازها و صنایع مورد استفاده قرار گرفته است. این محصول بدون نیاز داشتن به زیر ساخت خاصی به راحتی مورد استفاده می باشد.  ژئوممبران  به شکل ورق های بسیار براق تولید و عرضه بازار می شوند که مصرف کنندگان می توانند با استفاده از جوشکاری حرارتی این ورق ها را به هم دیگر متصل کنند. جنس این ورق ها از پلی اتین می باشد که در برخی موارد از پلی وینیل کلراید  یا PVC نیز تولید می شوند. علاوه بر پلی اتین در ساختار ورق های ژئوممبران حدود ۳ درصد از carbon black استفاده می شود که این عنصر سبب می شود رنگ ورق های سیاه باشند. و مقاومت آنها را در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید افزایش می دهد. ورق های  ژئوممبران  بسیار نفوذ ناپذیر بوده و همین امر سبب شده تا این محصول از با کیفیت ترین و مقاوم ترین ورق های عایق شناخته شده باشد. ورق های  ژئوممبران  بهترین جایگزین برای عایق بندی های قدیمی می باشد.

پرسش های مشتریان

علی تاجیک:
این تانکر پلی اتیلن بزرگ را می توان روی کف پارکینگ قرار داد؟ نیاز به کف سازی دارد؟ آیا تانکر پلی اتیلن پنج هزار لیتری همان نوع پلاستیکی آن است؟

پاسخ : بله کف پارکینگ اگر کاملا صاف باشد و فاقد سنگریزه . محل قرار گیری مخزن باید کاملا یکنواخت و بدون پستی و بلندی باشد. این مخازن از پلی اتیلن تولید می شوند که نوعی پلاستیک می باشند.

سهیل مرادی کرمانی :
آیا امکان نصب همزن در مخازن عمودی هست؟

پاسخ: بله می بایست همزن و تجهیزات روی شاسی فلزی نصب شوند و وزنشان روی مخزن نباشد

ایمان مروتی:
سلام خیلی خوبه که دو تا درب داره هم تو تخلیه با جرثقیل به دردمان خورد(تسمه از داخل آن رد کردیم ) و هم خیلی خوب می توان داخل مخزن را دید. تانکر ده هزار لیتری قبلی تک درب بود و موقع کنترل و نگاه به داخل مخزن جلوی نور گرفته می شد. وقتی هر دو درب این تانکر باز باشد داخل کاملا دیده می شود. همه چیز عالی بود. لطفا بابت خرید یک تانکر ده هزار لیتری دیگر برای کارخاته ورامین پیش فاکتور ایمیل فرمایید. ممنون

با سلام و احترام ایمیل پیش فاکتور خدمتتان ارسال شد.

حسین زاده:
سلام تانکر ده هزار لیتری بیش از سه لایه چه برتری داره نسبت به آن؟

سلام مخازن چند لایه اصولا بیشتر با اهدف اضافه کردن لایه ای به عنوان عایق تولید می شوند. لایه مشکی برای ممانعت از نفوذ نور و لایه فوم برای کاهش رسانایی دما . مخازن سه لایه مشکی مخزن آب دات کام کاملا ضد جلبک می باشند و نیاز به اضافه کردن لایه رنگی دیگری برای فیلتر نور خورشید ندارند. البته درخواست مشتری امکان تولید مخازن سه ، چهار ، پنج لایه . بیشتر هم وجود دارد.

رضا رضوانی:
آیا محدودیتی برای نصب فیتینگ بر روی تانکر ده هزار لیتری وجود دارد؟ من هر چهار طرف آن فیتینگ ۴ اینچ نصب کردم ولی یک تاسیساتی به من گفت این کار مخزن را ضعیف می کند. کسی می داند؟

چهار تا محل استاندارد نصب فیتینگ دارد و مشکلی وجود ندارد.

کوروش تهام زاده:
سلام خسته نباشید
میتونیم برای نصب محل ورودی بالای مخزن و محل خروجی قسمت پایین مخزن رو انتخاب کنیم؟؟؟

سلام. تنها در محل های مجاز نصب اتصالات که در تصویر مخزن نیز قابل مشاهده است امکان نصب اتصالات وجود دارد. در غیر این صورت محصول شما از شرایط گارانتی خارج می شود. ما به شما مخازن قیفی که امکان نصب اتصالات در بالا و انتها آنها وجود دارد را پیشنهاد می کنیم.

مریم حسنی:
سلام میشه این مخزن پلی اتیلن کتابی رو پشت هم به همدیگه وصل کرد؟ چون ما درب اتاق تاسیساتمون کوچیکه مخزن بزرگ نمیتونیم ببریم اونجا.

سلام بله خانم می توانید چیدمانشان را به این صورت قرار دهید و به روش سری یا موازی به هم متصل سازید تا به حجم آب مورد نیازتان دست یابید

مطلب پیشنهادی

مخزن آب پلی اتیلن اصفهان

قیمت مخزن آب پلی اتیلن در اصفهان | فروش مخزن، منبع و تانکر آب در اصفهان

مخزن آب پلی اتیلن برای ذخیره سازی و نگهداری آب شرب مورد استفاده قرار می گیرد …

2 نظرات

  1. با سلام و وقت بخیر برای مخزن ۱۰ هزار لیتری که از ان برای اب شروب و استخر به نظر تون کافیست و چند لایه به نظرتون مناسبه و شرکت شما برای حمل و نصب هم قبول زحمت می نماید

    • سلام وقت بخیر
      در مورد حجمش نمیتونیم راهنمایتون کنیم . در مورد تعداد لایه ها مخزن سه لایه پیشنهاد می کنیم چون ضد جلبک هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *