خرید مخزن آب دیوار شیپور

خرید مخزن آب پلی اتیلن و منبع پلاستیکی از سایت دیوار و شیپور

اگر به دنبال خرید مخزن آب و به طور ویژه مخزن آب پلی اتیلن یا منبع آب پلاستیکی از سایت دیوار و شیپور هستید حتماً این مقاله را مطالعه نمایید تا خدایی نکرده با مشکلاتی که بسیاری از هموطنان در خرید مخازن آب برایشان پیش امده مواجه نشده و با آگاهی کامل اقدام به خرید نمایید.

متاسفانه به دلیل حجم بالای تماس هایی که با فروشگاه مخزن بازار در خصوص مشکلات خرید مخزن آب از سایت های دیوار و شیپور گرفته شده و تقاضای کمک و ارائه راه حل از ما داشتن مجبور به نوشتن این مقاله شدیم.

فروش مخزن آب پلی اتیلن و منبع پلاستیکی در دیوار وشیپور

همانطور که می دانید در حال حاضر دو گروه در حال فروش مخازن آب پلی اتیلن در سایت های دیوار و شیپور هستند. دسته اول کسانی هستند که قبلاً اقدام به خرید مخزن آب پلی اتیلن کرده و حالا به هر دلیل اقدام به فروش انها و با عنوان مخزن آب دسته دوم و کار کرده نموده اند. برای خرید از این گروه مثل هر کالای دسته دوم دیگری با رعایت یکسری نکات و اطلاع از معتبر بودن برند یا مارک مخزن آب می توانید اقدام به خرید نمایید و در اینجا موضوع بحث ما نمی باشند. البته در صورتی که می خواهید اقدام به ذخیره سازی آب شرب نمایید این نوع روش خرید را به شما پیشنهاد نمی کنیم زیرا معلوم نیست پیش از این درون مخزن چه چیزی نگهداری می شده است و آیا مخزن از لحاظ بهداشتی بودن در مصارف خوراکی و آشامیدنی قابل استفاده است یا خیر.

دسته دوم کسانی هستند که مخازن آب پلی اتیلن نو به فروش میرسانند و بعضاً ادعا می کنند که این محصولات تولید خودشان بوده و از کیفیت بالا و گارانتی نیز برخوردار هستند!

متاسفانه به دلیل نبود نظارت و بررسی کیفیت محصولات عرضه شده در سایت هایی مشابه دیوار و شیپور این وب سایت ها جولانگاه بسیاری از سودجویانی است که اقدام به فروش مخزن آب پلی اتیلن بسیار بی کیفیت و غیر بهداشتی می کنند. به همین دلیل برای خرید از این وب سایت ها باید دقت بسیاری به خرج دهید تا این افراد و محصولاتشان را شناسایی کرده و در دامشان نیفتید. به همین دلیل در ادامه نکاتی که باید در هنگام خرید مخزن آب و مخزن پلاستیکی در سایت شیپور و دیوار مد نظر قرار دهید بیان کرده ایم.

1- حتماً از معتبر بودن برند مخزن آب عرضه شده در وب سایت های دیوار و شیپور اطمینان حاصل نمایید

خوشبختانه برند های معتبر و با کیفیتی در ایران اقدام به تولید مخازن آب پلی اتیلن و بهداشتی می نمایند و دسترسی به آنها و مراکز عرضه محصولاتشان نیز به راحتی امکان پذیر است. حتماً برند مخزن آب که توسط فروشنده اعلام می شود مورد تحقیق قرار بگیرد و شماره ثبت، علامت استاندارد و سیب سلامت بهداشت آنها در صورت موجود بودن باید با نام برند تطابق داشته باشد. در حال حاضر شرکت های کاغذی وجود دارند که با زدن یک سایت اینترنتی ادعای تولید کننده مخازن پلی اتیلنی دارند. مواظب این افراد شیاد باشید! زیرا اکثر چنین مخازنی یا فاقد هرگونه استانداردها و گواهی نامه های بهداشتی هستند و یا اینکه کیفیت فوق العاده پاینی دارند و به زودی در بهترین حالت با مشکلات مربوط به سوراخ شدن و ترک خوردن مخزن آب خریداری شده مواجه خواهید شد.

لازم به ذکر است که گواهی نامه های اعلامی توسط فروشنده باید استعلام شوند. مدتی است بعضی از فروشندگان گواهی نامه های جعلی نیز به مردم ارائه می کنند به راحتی می توانید این گواهی نامه ها را از طریق سایت های مربوطه استعلام نمایید.

همچنین تولید کنندگانی وجود دارند که به دلیل کیفیت پایین محصولاتشان و شناخته شدن آنها توسط مردم هر چند وقت یکبار با برندی جدید اقدام به تولید و فروش می کنند. یا در روشی دیگر و به عنوان مثال یکی از تولید کنندگان مخازن پلی اتیلن در تهران که در میان مردم و بسیاری از تاسیساتی ها به عنوان برند بسیار ارزان قیمت و بی کیفیت شناخته می شود یکی از سایت های تولید خود را برای تولید مخازن آب با برندهای متفاوت اختصاص داده است. در واقع شما می توانید به عنوان خریدار عمده به آنها مراجعه و از آنها بخواهید مخزن آب با برند مختص به نام شما اقدام به تولید نمایند. به همین دلیل است شما ممکن است فروشندگانی را ببینید که آدرس کارخانه آنها یکسان ولی برند روی مخزن متفاوت است. جالب است نه!؟

البته شناسایی آنها برای مردم عادی دشوار است به همین دلیل برای کاهش مشکلات احتمالی بعدی مواردی که در ادامه عنوان می شوند نیز مد نظر قرار دهید.

 2- پایین تر بودن قیمت مخازن آب پلی اتیلن و پلاستیکی می تواند به دلیل استفاده از مواد غیر بهداشتی و بی کیفیت باشد

به دلیل کاهش قدرت خرید مردم، بسیاری از مردم به دنبال خرید مخزن آب ارزان قیمت هستند. اگر برای ذخیره آب شرب می خواهید این کار را انجام دهید به هیچ عنوان توصیه نمی کنیم. جدا از اینکه طول عمر مخازن پلی اتیلن ارزان قیمت بعضاً حتی به یک سال هم نمیرسد فارغ از آن برای سلامتی شما و خانوادتان نیز می تواند مضر باشد. به همین دلیل در این یک قلم کالاً پیشنهاد نمی کنیم مخزن ارزان خرید بفرمایید.

البته باید مواظب این موضوع نیز باشید تا برای فریب شما یک مخزن ارزان قیمت را با قیمت بالاتری به شما به فروش نرسانند.

3- اطلاع دقیق از شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش

گارانتی استاندارد مخازن آب پلی اتیلن و پلاستیکی در ایران و در حال حاضر 5 سال است و تولید کنندگان معتبر بیش از این مقدار گارانتی نمی کنند. گاهاً فروشنده ها گارانتی های طولانی مدت 6 ساله، 10 ساله و حتی 15 ساله عنوان می کنند. چگونه است که بهترین تولید کنندگان که سابقه و تکنولوژی بالایی دارند و از مواد درجه یک استفاده می کنند نمی توانند گارانتی بالاتری ارائه دهند ولی تولید کننده های بی نام و نشان گارانتی بیشتری ارائه می دهند. قطعاً یکجای کار این عزیزان ایراد دارد و به احتمال بسیار زیاد شما با فرد شیاد و محصول بی کیفیتی روبرو خواهید بود و گارانتی اعلام شده به شما غیر واقعی و فیک خواهد بود که هیچ زمانی نمی توانید از آنها استفاده نمایید.

به همین دلیل حتماً از فروشنده 1- فاکتور مهر و امضا شده 2- برگه گارانتی مهر و امضا شده 3- برگه وشرایط نصب صحیح مخزن و شرایط ابطال آن 4- گواهی نامه های استاندارد و بهداشت4- نام دقیق برند، محل تولید، شماره سریال و نحوه دقیق فعالسازی گارانتی در خواست شود.

رعایت و توجه به موارد بالا اگرچه کافی نیستند ولی می توانند احتمال بروز مشکلاتی بعدی را به حداقل برسانند.

تقریباً تمامی فروشندگان مخازن آب ارزان قیمت و بی کیفیت در صورت بروز مشکل در محصول خریداری شده بنا به دلایل واهی هیچ گونه خدمات پس از فروشی ارائه نمی دهند.

حتی حاضر نیستند با هزینه مشتری اقدام به تعمیر مخزن آب پلی اتیلن آسیب دیده نمایند. این موضوع را ما بارها و بارها در طی تماس بسیاری از افراد با ما شنیده ایم و متاسفانه به دلیل استفاده از مواد بی کیفیت، امکان تعمیرات و یا جوش پلی اتیلن توسط ما نیز وجود ندارد و این مواد با مواد سازندگان محصولات بی کفیت سازگار نمی باشد.

4- تا جای ممکن به صورت حضوری و پس از رویت محصول و برگه های استاندارد و بهداشتی اقدام به خرید کنید

یکی از ویژگی های فروشندگان مخزن آب پلی اتیلن و پلاستیکی بی کیفیت و ارزان قیمت نداشتن آدرس و فروشگاه واقعی هستند. اگر به فروشنده شک کردید حتماً از او بخواهید آدرس انبار یا فروشگاه را اعلام نماید تا به صورت حضوری اقدام به خرید نمایید.

5- تطابق عکس درج شده در اگهی با محصول خریداری شده

بعضاً مشاهده شده آگهی دهنده تصویر مخزن آب برندهای معتبر و با کیفیت را در آگهی خود درج کرده ولی در نهایت مخزن خریداری شده با یک برند دیگری به مشتری تحویل داده می شود. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم به صورت حضوری خرید کنید. در هر صورت هرگاه تصویر درج شده در متن آگهی و یا برند آن متفاوت است از چیزی که فروشنده می خواهد به فروش برساند حتماً آن آگهی را ترک کرده و آگهی را به مسئولان شیپور و دیوار ریپورت نمایید. زیرا 100 درصد شما با یک کلاهبردار طرف هستید.

آیا پس از خرید مخزن آب بی کیفیت و غیر بهداشتی از فروشندگان دیوار و شیپور و بروز مشکل برای مخزن آب می توانید اقدام به شکایت کنید

متاسفانه اگر به نکات عنوان شده در این مقاله توجه نکنید و اقدام به خرید مخزن آب بی کیفیت و در بسیاری از موارد مخزن ارزان قیمت از سایت های دیوار و شیپور کنید به احتمال بسیار زیاد به زودی مشکلاتی برای شما و یا مخزن آب خریداری شده به وجود خواهد آمد. ممکن است در کمتر از 6 ماه مخزن شما آسیب ببیند و از انجا که گارانتی و خدمات این محصولات غیر واقعی بوده احتمالاً به فکر شکایت و یا احقا حقوق خود باشید. متاسفانه باید گفت تقریباً این شکایت شما راه به جایی نخواهد برد و یا فرایند رسیدگی به آن به قدری طولانی، پر هزینه و زمانبر خواهد بود که احتمالاً قید آن را خواهید زد. به همین دلیل مثل همیشه باید گفت پیشگیری بهتر از درمان است و باید در هنگام خرید مخزن آب اطلاعات و آگاهی خود را بالا برده و از مراکز و برندهای معتبر و شناخته شده اقدام به خرید نمایید.

مقالات مرتبط انتخابی:

روش های نصب مخزن

روش های متفاوتی برای نصب مخزن وجود دارد که شما می توانید با توجه به مکان نصب و مساحتی که مورد نیاز می باشد، منبع آب خود را نصب نمایید. در این بخش سعی بر آن دارین تا در مورد سه مورد از روش های نصب تانکر آب توضیحاتی را برای شما عزیزان ارائه دهیم:

  • نصب مخزن آب بر روی زمین: این روش رایج ترین روش نصب تانکر آب می باشد که مورد استفاده قرار می گیرد. نکته اصلی که در استفاده از این روش وجود دارد ، تراز بودن سطحی می باشد که قرار است تانکر آب بر روی آن نصب شود. بنابراین قبل از انجام مراحل نصب بهتر می باشد که از تراز و هموار و یکنواخت بودن سطح مورد نظر اطمینان داشته باشید.
  • نصب مخزن آب به صورت هوایی: در برخی از مناطق مخازن آب را در ارتفاعات بسیار بلندی نصب می کنند که برای این روش بایستی فنداسیون مناسبی و ایمنی را طراحی کرد. فشار آب در این روش بسیار زیاد می باشد چرا که ارتفاع تاثیر مثبتی بر روی فشار آب خواهد داشت. به ازای هر ۱۰ متر اختلاف ارتفاع ۱ بار یا ۱۴٫۵ پی اس آی فشار ایجاد می شود.

توجه به نکاتی که در نصب مخزن های آب می باشد بسیار ضروری و از الزامات می باشد به طوری که هر فرد با تجربه در این زمینه به خوبی از این نکات آگاهی دارد و می داند که بایستی از این نکات پیروی کند. از آن جایی که نصب مخازن آب یک کار تخصصی بوده،توصیه می شود که بهترین و با کیفیت ترین مخزن آب را جهت استفاده و نصب خریداری نمایید. یکی از بهترین مدل های منبع های آب، مخزن آب پلی اتیلن می باشد که با داشتن مقاومت بسیار بالا و هم چنین نصب راحت می تواند گزینه بسیار ایده آلی برای خرید شما باشد. شما می توانید فیلترهای مورد نظر خود را در ورودی آب به مخزن نصب کنید که در این صورت تعویض و تمیز کردن قیلترها نیز به راحتی امکان پذیر خواهد بود. در ادامه به نکاتی که بایستی در نصب منبع آب رعایت شود اشاره های شده است:

  • از یخ زدگی پمپ در فصول سرد جلو گیری نمایید.
  • بازدیدهای ادواری از مخزن و تاسیسات را جدی گرفته و به هیچ وجه فراموش نکنید.
  • در صورت نیاز با توجه به ابعاد مخزن تان می توانید پایه مخزن مناسبی را تدارک ببینید.
  • قطر فیتینگ و لوله خروجی از مخزن می بایست برابر یا بیشتر از ورودی پمپ آب باشد.
  • توصیه می شود پمپ و مخزن را در یک مکان بسته و سرپوشیده مانند اتاق تاسیسات نصب کنید.
  • مخزن را در مکانی که به دور از جریان الکتریسیته باشد نصب کنید تا مانع از وقوع اتفاقات ناگوار باشید.
  • قبل از نصب بایستی محل و مکان نصب مخزن را مشخص کنید طبیعتا این مکان باید پاسخگوی ابعاد و اندازه مخزن تان باشد.

در نصب تانکر آب سعی کنید طبق اصول و استاندارد ها عمل نمایید تا بتوانید از گارانتی و ضمانت نامه ی مخزن آب خریداری شده بهره مند شوید.

منبع: فروشگاه مخزن آب

پرسش های مشتریان

علی احمدی :
سلام وقتتون بخیر، آیا در وجه طولی مخزن پلی اتیلن ۱۰۰۰ زیرپله میشود فیتینگ نصب کرد؟

پاسخ کارشناس فروش: در شرایطی خاص این کار قابل انجام است. باید حتماً با کارشناس فنی ما تماس بگیرید .

عباس نصیریان :
آیا در مخزن پلی اتیلن 20 هزار لیتری پلی اتیلن عمودی میشود اسید فرمیک ذخیره کرد؟

پاسخ کارشناس فروش: مخازن معمولی پلی اتیلن، برای نگهداری اسید فرمیک ضعیف می باشند و حتماً باید از مخازن پلی اتیلن ویژه ذخیره سازی اسید ها استفاده نمایید.

هادی سقزی :
سلام .مخزن پلی اتیلن ۱۰۰ لیتری در دمای منفی ۱۰ درجه دچار یخ زدگی میشود یا خیر؟

پاسخ کارشناس فروش: سلام. در صورتی که آب درون این مخزن ثابت بماند و حرکتی نداشته باشد یخ خواهد زد.

احمد رضا عابدینی :
آیا مخزن پلی اتیلن ۲۵۰ لیتری برای یک منزل ویلایی ۱۸۰ متری مناسب است ؟

پاسخ کارشناس فروش: برای پاسخ به این پرسش باید شما تعداد نفراتی که در این منزل ساکن هستند و همچنین میزان افت فشار و یا قطعی را نیز اعلام نماید.

حمید علی عسگری:
سلام .از مخزن ۵۰۰ لیتری عمودی پلی اتیلن میشه توی تراس استفاده بشه؟ منظورم اینه تراس میتونه وزنشو تحمل کنه؟

پاسخ کارشناس فروش: سلام . اکثر ترسا های میتونن این مقدار وزن رو تحمل کنن ولی حتماً شما باید از سازنده منزلتون و یا یک مهندس سازه مشورت بگیرید و ببینید آیا ترس شما به گونه هست که بتونه 500 کیلوگرم آب رو تحمل کنه یا خیر

سامان انوری:
از مخزن پلی اتیلن ۱۰۰۰ عمودی میشه بدون پایه هم استفاده کرد؟

پاسخ کارشناس فروش: بله دوست عزیز، خیلی وقت ها شما نیاز به پایه نخواهید داشت.

رضا جعفری جوزانی:
آیا مخزن پلی اتیلن ۴۰۰ لیتری برای بالا پشت بوم مناسب است ؟ جلو آفتاب مشکلی ندارد؟

سلام. سه لایه باشه مشکلی پیش نمیاد.

حسین کمال زادگان :
ایا از مخزن پلی اتیلن هزار لیتری میتوان برای آب مقطر استفاده کرد؟

پاسخ کارشناسان فروش: بله بدونه هیچگونه مشکلی می تونید آب مقطر رو ذخیره سازی کنید.

داوود اصغریان مقدم :
سلام ضمن تشکر از اطلاعات خیلی خوب سایت شما آیا این تانکر پلی اتیلن بیست هزار لیتری برای ذخیره آب شرب در محیط نیمه روشن مناسب است؟ در جایی که سایه هم باشد جلبک می زند؟

پاسخ کارشناس فروش: سلام پیشنهاد می کتنم از مخزن پلی اتیلن بیست هزار لیتری سه لایه استفاده کنید. فقط جاهایی که تاریک تا نیمه تاریک باشد امکان جلبک زدن وجود ندارد. جلبک در نور غیر مستقیم هم شانس رشد دارد. حتی لامپ مهتابی اگر طولانی مدت و به صورت مداوم روشن باشد می تواند تا حدودی باعث رشد جلبک در مخارن بی رنگ یا تک لایه شود.

مطلب پیشنهادی

تانکر، منبع یا مخزن آب برای باغ

بهترین تانکر، منبع یا مخزن آب برای باغ و مزرعه

مخزن، منبع یا تانکر آب برای باغ و مزرعه در حال حاضر به دلیل مشکلات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *