مخزن زیرپله لیست قیمت مخزن زیر پله ای

مخزن زیرپله ای – راهنمای جامع خرید مخازن زیر پله + لیست قیمت و ابعاد

در مقاله زیر نکاتی در خصوص خرید مخزن زیرپله ای بیان خواهیم نمود و در انتها لیست ابعاد و قیمت مخازن زیر پله ای موجود در فروشگاه مخزن بازار را ارائه می دهیم. در صورت داشتن هرگونه سوال و یا نیاز به مشاوره تخصصی کافی است با ما تماس بگیرید.

آیا خرید مخزن زیرپله ای به عنوان مخزن آب ساختمان، انتخاب مناسبی است؟

استفاده از فضای پرت زیرپله ساختمان، برای نصب مخزن آب می تواند یک انتخاب مناسب و هوشمند برای هر مدیر ساختمانی باشد. این فضاها عموماً یا به طور کامل غیر استفاده بوده و یا تبدیل به انباری برای نگهداری لوازم به درد نخور بسیاری از ساختمان ها شده است.با توجه به محدود بودن این فضا، نیاز است تا پیش از خرید مخزن آب زیر پله ای، ابعاد مخزن و فضای نصب به خوبی بررسی شود.

تولیدکنندگان مخازن زیرپله ای، در هنگام طراحی و تولید این محصولات عموماً ابعاد استاندارد زیرپله ها را مد نظر قرار می دهند تا مشکلی در این خصوص برای مشتریان به وجود نیاید ولی با این وجود به دلیل اینکه ممکن است یا توجه به محدودیت هایی، ابعاد استاندارد برای زیرپله ها در هنگام ساخت ساختمان ها در نظر گرفته نشود نیاز است تا اندازه گیری این مکان به دقت کافی انجام شود.

محل نصب مخزن زیر پله ای باید ویژگی های زیر را داشته باشد:

1-درب ها و محل های انتقال مخزن : عرض درب منزل ، عرض راهرو کنار نرده راه پله و دیوار و بویژه ارتفاع زیر راه پله و امکان چرخاندن مخزن برای جای گیری در محل نصب بایستی به دقت اندازه گیری و ارزیابی شود ، تا از رد شدن مخزن در طول این مسیر و جایگیری آن اطمینان حاصل گردد.

2- حتماً باید بالای درب مخزن زیرپله ای فضای کافی (حدوداً 10 سانتی متر) برای باز و بسته کردن مخزن، به منظور بازرسی های دوره ای و همچنین تعویض فلوتر در نظر گرفته شود.

3- محل نصب مخزن زیر پله ای باید کاملاً صاف بوده و هیچگونه پستی و بلندی نداشته باشد. وجود هر گونه ضایعه یا پستی بلندی می تواند باعث سوراخ شدن مخزن آب ساختمان شود.

4-بهتر است در مکان نصب مخزن زیرپله ای راه آبی در کف زیرپله در نظر گرفته شود تا در صورت از کار افتادن فلوتر (قطع کن) آب سرریز شده از مخزن زیرپله ای به خروجی مناسبی انتقال داده شود.

مخازن زیر پله ای فروشگاه مخزن بازار در انواع مخزن زیرپله 500 لیتری، مخزن زیرپله 1000 لیتری و مخزن زیرپله 1500 لیتری و به صورت تک لایه و سه لایه موجود می باشند.

مخازن زیر پله ای و مخزن زیرپله ای

تمامی مخازن زیرپله از پلی اتیلن فود گریدی تولید شده اند که کاملاً مورد تایید وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو می باشند. مخزن زیر پله سه لایه، مناسب ذخیره سازی آب شرب در انواع محیط ها و مکان ها می باشد. زیرا این منبع زیر پله ای ذخیره آب، سه لایه و ضد جلبک می باشد و تابش نور به مخزن موجب رشد جلبم و باکتری نخواهد شد. به عنوان مثال حجم ذخیره آب مخزن زیرپله 1500 لیتری، مطابق اعلام اداره آب و فاضلاب استان تهران، مناسب برای یک ساختمان 6 واحدی است. مشخصه اصلی مخزن آب زیرپله ای شکل و ابعاد آنها است که باعث می شود در زیرپله ها که عموماً مکان هایی غیر قابل استفاده می باشند به راحتی نصب شوند.

لیست ابعاد و قیمت مخازن زیرپله ای

[ninja_tables id=”11723″]

با توجه به ابعاد و سایز زیرپله ساختمان خود و همچنین ابعاد مخازن زیرپله ای فوق می توانید مخزن آب مناسب ساختمان خود را خریداری نمایید.

ویژگی های کلی مخازن زیر پله ای مخزن بازار

تولید در انواع تک لایه و سه لایه ضد باکتری و جلبک
دارای ابعاد استاندارد به منظور جایگیری در انواع زیرپله ها
دارای لایه محافظ در برابر اشعه UV آفتاب
گارانتی تعویض ، تعمیر و خدمات پس از فروش 10 ساله
امکان ارسال به سراسر کشور
دارای نشان ملی استاندارد ایران
دارای پروانه بهداشتی از سازمان غذا و دارو
امکان ارسال درب آدرس مشتری
امکان نصب کلیه اتصالات، شناور و شیر قبل از ارسال به مشتری در انبار

این مخزن عموماً برای ذخیره سازی آب شرب ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به بی اثر بودن طیف وسیعی از مواد شیمایی بر روی پلی اتیلن امکان ذخیره سازی بسیاری از مواد شیمایی نیز در این مخزن زیرپله نیز وجود دارد. برای اطمینان از سازکاری ماده ای که می خواهید در این مخازن نگهداری فرمایید لطفا با ما مشورت نمایید.

مقالات مرتبط انتخابی:

عدم نصب مخزن پلی اتیلن پیش از پمپ آب ساختمان کاری اشتباه است زیرا:

اتصال مستقیم پمپ آب به شبکه آب شهری غیر قانونی است. به غیر از منع قانونی این کار موجب پرداخت آبهای چند برابری ( قبض آب به دلیل عملکرد ناصحیح کنتور مصرف چند برابری را نشان می دهد. ) می شود. به دلیل این که در مواقع اوج مصرف، آب کافی در لوله ها وجود ندارد، پمپ هوای داخل لوله ها را نیز به همراه آب مکش می کند. این مسئله علاوه بر تحمیل آب بهای چندبرابری، موجب خرابی پمپ و اختلال در عملکرد آن و نیز هزینه برق بیشتر نیز می گردد.

برای عملکرد بهتر پمپ تا حد امکان پمپ و مخزن ذخیره را نزدیک به هم نصب کنید. همچنین برای جلوگیری از کاویتاسیون قطر لوله رابط بین مخزن و پمپ را برابر یا بیشتر از قطر ورودی پمپ در نظر بگیرید. لازم به ذکر است به دلیل جریان دائمی ، همیشه آب داخل مخزن تازه می ماند.

پرسش های مشتریان

رضا میرهاشمی:
سلام، من می خواستم به عنوان فلاسک آب از این مخزن در کارگاه ساختمانی استفاده کنم. تا چه زمانی آب داخل مخزن سرد می ماند؟

پاسخ: با سلام. یک مخزن ۷۰ لیتری با شیر آب یک دوم می تواند به راحتی جایگزین فلاسک آب شود. جنس این مخازن به گونه ای است که در مقابل انتقال حرارت به خوبی مقاومت می کند.

محسن رحمانی:

سلام ببخشید میخاستم مخازن پلی اتلین تا چند درجه تحمل دارن برای نگهداری اب در دمای ۸۰ درجه تا ۱۰۰ درجه مناسبه

پاسخ: سلام ، دوست عزیز حداکثر دمایی که شرکت گارانتی می کند ۵۵+ درجه می باشد.

اکبر

سلام این مخازن سه لایه عایق حرارت هستند؟یعنی در معرض هوای ازاد دمای اب داخلش گرم و سرد نمیشه یا درزمستون در مناطق سرد اب توش یخ نمی زنه،؟ لطفا راهنمایی بفرمایین اگه تو ایمیل جواب بدین ممنون میشم.

پاسخ:سلام این مخازن نسبت به مخازن فلزی مقاومت دمایی بیشتری دارند و دنای آب را در زمان بیشتری حفظ می کنند. اگر نوع فومدار انها تهیه شوند این مقامت دمایی بسیار بیشتر خواهد شد.

امیری
سلام.مخزن ۱۵۰۰لیتری ایستاده با وسایل ورودی خروجی برای استفاده در آپارتمان می خواستم قیمت بپرسم.تشکر

پاسخ: سلام پاسخ خدمتتان ایمیل شد.

احمد رضا منتظری
با سلام من از شهرستان اسفراین در خراسان شمالی می باشم
می خواستم ببینم یک تانکر ۴۰۰ لیتری سه لایه را چگونه می توان خرید وطریقه ارسال چگونه است

پاسخ: سلام بله ارسال محصولات پلاستونیک از طریق نزدیکترین نمایندگی و یا انبارهای کارخانه در سراسر کشور امکانپذیر است. پاسخ های تکمیلی خدمتتان ارسال شد.

ستارزاده
با سلام لطفا”
۱-برای ۵۰ نفر در یک کارخانه مخزن ۲۰۰۰ لیتری کافی است؟
۲-مخزن یک با دو و سه لایه چه فرقی میکنه؟چه مشخصات معایب و مزیت دارند؟
۳-مشخصات پمپ جهت استفاده از خروجی تانک برای مصارف سرویس بهداشتی چه میباشد؟

سلام

پاسخ:
۱- هر نفر در یک روز ۱۵۰ لیتر آب مصرف می کند. پیشنهاد می کنیم ۵۰درصد این مقدار را برای هر نفر در نظر بگیرید و برای ۵۰ نفر حداقل ۳۰۰۰ لیتر در هر روز ذخیره داشته باشید. اگر آب لوله کشی همیشه در دسترس است و مخزن مرتب پر می شود ۲۰۰۰ لیتر کافی خواهد بود.
۲-مخازن سه لایه و بیشتر به واسطه لایه های رنگی داخلی مانع از عبور نور می شوند و اجازه رشد جلبک را نمی دهند.
۳-نیاز به کارشناسی در محل دارد.
موفق باشید

مطلب پیشنهادی

تانکر، منبع یا مخزن آب برای باغ

بهترین تانکر، منبع یا مخزن آب برای باغ و مزرعه

مخزن، منبع یا تانکر آب برای باغ و مزرعه در حال حاضر به دلیل مشکلات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *