مخازن پلی اتیلن تک جداره و چند جداره | تک لایه و سه لایه

    مخازن پلی اتیلن در ابتدا به صورت بی رنگ و تک لایه تولید می شدند. به علت نیمه شفاف بودن مخازن بی رنگ یا تک لایه نور از جداره مخزن عبور می کرد و امکان رشد جلبک در لایه داخلی مخزن پر از آب  را فراهم می ساخت.

جلبک های مرده حین تجزیه به وسیله باکتری های بی هوازی، بوی بدی را در آب متصاعد می ساختند.

این مسئله به آب طعمی نا مطبوع می داد. برای حل این مشکل مخازن پلی اتیلن و پلاستیکی ابتدا به صورت دو لایه ( مخازنی که بیشتر به رنگ آبی تولید می شدند) و سپس به صورت سه لایه ( مخازن سفید رنگ ) تولید شدند.

در این مخازن لایه میانی مشکی رنگ مانع از عبور نور خورشید به داخل مخزن می شود. به این ترتیب جلبکها بدون حضور نور خورشید شانسی برای رشد و تکثیر پیدا نمی کنند. با همین روش شرکت پلاستونیک حسب نیاز مشتریان گرامی اقدام به تولید مخازن دو لایه رنگی ، سه لایه سفید و رنگی ، چهار لایه فوم دار ، پنج لایه و … می نماید.

مخازن سه لایه شرکت پلاستونیک کاملا ضد جلبک هستند و در مناطقی مانند شهر تهران و شمال کشور برای حذف جلبک نیاز به اضافه کردن لایه دیگری نیست. در مناطق بسیار گرمسیر و سردسیر به جای عایق پیچ ساختن مخزن می توانید از مخازن چهارلایه فوم دار پلاسنونیک استفاده کنید. در مناطق جنوبی کشور در صورتی که نیاز به اضافه کردن لایه کمکی برای فیلتر بیشتر نور خورشید باشد می توانید از مخازن چهارلایه پلاستونیک استفاده کنید. البته لازم به ذکر است که مخازن پلی اتیلنی سه لایه عرضه شده در مخزن بازار در تمام شرایط آب و هوایی ایران قابل استفاده می باشند و کاملا ضد جلبک هستند.

مطلب پیشنهادی

مخزن آب پلی اتیلن اصفهان

قیمت مخزن آب پلی اتیلن در اصفهان | فروش مخزن، منبع و تانکر آب در اصفهان

مخزن آب پلی اتیلن برای ذخیره سازی و نگهداری آب شرب مورد استفاده قرار می گیرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *