علت تفاوت قیمت مخازن آب پلی اتیلن قالب های مختلف با حجم یکسان در چیست؟

چرا مخازن افقی از مخازن عمودی با حجم یکسان گرانترند؟ علت تفاوت قیمت مخزن مکعبی 1000 لیتری با مخزن افقی 1000 لیتری در چیست؟ چرا قیمت مخزن 1000 لیتری عمودی با مخزن 750 لیتری افقی یکسان است؟

تمایل به خرید مخازن پلی اتیلن در سال های اخیر موجب به وجود آمدن سوالات بسیاری در این خصوص شده و دلیل این یکسان نبودن قیمت مخازن آب پلی اتیلن قالب های مختلف با حجم یکسان را از ما پرس و جو می نمایند.

در پاسخ به سوال های فوق باید بگوییم که قیمت مخازن پلی اتیلن و مخزن پلی اتیلن طبرستان و پلاستونیک و کوشاپلاست و … به پارامترهای مختلفی بستگی دارد . اما به طور کلی باید بگوییم که مواد اولیه، تاثیر گزارترین پارامتر ارزش گذاری و قیمت گذاری یک محصول پلی اتیلنی به حساب می آید. در نتیجه با فرض یکسان بودن کیفیت مواد اولیه، وزن مواد اولیه باعث می شوند تا یک محصول نسبت به سایر محصولات با حجم یکسان افزایش یا کاهش یابد.

به عنوان مثال مخزن 1000 لیتری افقی به دلیل دارا بودن پایه های پلی اتیلنی، وزن بیشتری نسبت به مخزن 1000 لیتری عمودی پیدا کرده در نتیجه قیمتش بیشتر می باشد. این مثال برای سایر مخازن مکعبی و زیرپله ای نیز صدق می کند.

مطلب پیشنهادی

مخزن آب پلی اتیلن اصفهان

قیمت مخزن آب پلی اتیلن در اصفهان | فروش مخزن، منبع و تانکر آب در اصفهان

مخزن آب پلی اتیلن برای ذخیره سازی و نگهداری آب شرب مورد استفاده قرار می گیرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *