مخازن زیرپله ای – قیمت و ابعاد مخزن زیر پله 500 الی 1500 لیتر

مخازن آب زیرپله ای برای جانمایی در فضای زیر راه پله طراحی و تولید شده اند. مخزن بازار مفتخر است که مخازن زیرپله ای 500 الی 1500 لیتر شرکت های پلاستونیک و طبرستان مازندران را با قیمت مناسب به فروش می رساند تا هموطنان گرامی بدون نگرانی بابت کیفیت و بهداشت مخازن زیرپله ای بتوانند اقدام به خرید نمایند.

مخازن زیرپله ای در گذشته با مشکل دفرمه شدن بدنه بعد از آبگیری مواجه می شدند. اما با طراحی جدید این محصولات این مشکل به طور کامل بر طرف شده است.

مخزن زیر پله 1000 لیتری پلاستونیک به دلیل تعبیه لوله تقویت کننده داخلی همراه با شکل هندسی خاص مانع از تغییر شکل و باد کردن مخزن می شود. این امتیازات موجب گردیده این محصول نقاط ضعف متداول سایر مخازن زیرپله ای ( شکم دادن هنگام آبگیری) موجود در بازار را نداشته باشد. نکته ی دیگر در خصوص مخزن 1000 لیتری زیر پله پلاستونیک ابعاد مناسب آن است که با اغلب فضاهای زیر پله در مجتمع ها و ساختمان ها سازگار است.

مخازن آب زیرپله ای
مخازن آب زیرپله ای

برای انتخاب محل نصب مخزن زیرپله ای به این نکات توجه فرمایید :
۱- کنترل مسیر انتقال مخزن به محل نصب : عرض درب منزل ، عرض راهرو کنار نرده راه پله و دیوار و بویژه ارتفاع زیر راه پله و امکان چرخاندن مخزن برای جای گیری در محل نصب بایستی به دقت اندازه گیری و ارزیابی شود ، تا از رد شدن مخزن در طول این مسیر و جایگیری آن اطمینان حاصل گردد.
۲- سطح زیرین محل قرار گیری مخزن بایستی کاملا صاف باشد و از قرار دادن آجر ، چوب و پایه های غیر استاندارد در زیر مخزن خودداری جدا خودداری فرمایید .

 قیمت و ابعاد مخازن زیرپله ای

برای مشاهده لیست قیمت بروز مخازن آب زیر پله ای  کلیک نمایید

برای اطلاع از تخفیف مخازن زیر پله ای با شماره 02144547176 تماس بگیرید

مخازن زیرپله ای ابعاد (cm) قیمت(ریال)
طول عرض ارتفاع
مخزن زیرپله ای 500 لیتری تک لایه پلاستونیک 128 88 95 40،770،000
مخزن زیرپله ای 500 لیتری سه لایه پلاستونیک 128 88 95 45،560،000
مخزن 500 لیتری زیرپله ای سه لایه طبرستان 137 72 84 44,080,000
مخزن 800 لیتری زیرپله ای سه لایه طبرستان 152 83 98 62,920,000
مخزن زیرپله ای 1000 لیتری تک لایه پلاستونیک 170 90 100 63،470،000
مخزن زیرپله ای 1000 لیتری سه لایه پلاستونیک 170 90 100 73،140،000
مخزن 1000 لیتری زیرپله ای سه لایه طبرستان 172 87 106 72,860,000
مخزن 1500 لیتری زیرپله ای سه لایه پلاستونیک 204 102 118 93,560,000
مخزن  1500 لیتری زیرپله ای سه لایه طبرستان 196 109 112 100،550،000

 

  • مخزن آب زیرپله ای 500 لیتری
    مخزن زیرپله 500 لیتری
    مخزن زیرپله 500 لیتری
  • مخزن آب زیرپله ای 1000 لیتری
    مخزن آب زیرپله 1000 لیتری
    مخزن آب زیرپله 1000 لیتری

مقالات مرتبط انتخابی:

مطمئنا هیچ یک از ما دوست نداریم مخزن آب پلی اتیلنی که درون آن آب نگهداری می کنیم جلبک بزند. زیرا این جلبک باعث تغییر در بو و مزه آب شده و همچنین در طولانی مدت می تواند موجب رشد کپک و باکتری های مختلفی شود.

رشد جلبک ها بیشتر در مناطق گرمسیر صورت می گیرد چرا که زمینه و شرایط رشد جلبک در این مناطق آماده تر است. جلبک ها دارای رنگ سبز و ماده ای به حالت لزج می باشد که بر روی دیواره های مخزن ها رشد می کنند و بسیار متراکم هستند این گیاهان تک سلولی از خود بوی بسیار نامطبوعی را نیز ایجاد می کنند .

روش های جلوگیری از جلبک زدن مخزن آب پلی اتیلن

اولین روشی که به شما پیشنهاد می شود استفاده از مخزن های آب ضد جلبک می باشد که شما می توانید با تهیه و خریداری آن ها از مزیت داشتن یک مخزن ضد جلبک برخوردار باشید. امروزه مخزن های پلی اتیلن عرضه شده در مخرن آب دات کام از بهترین و با کیفیت ترین مخازنی هستند که توسط شرکت بزرگ و معتبر فعال در این عرصه تولید می شوند.

  • مخزن آب را زیر تابش نور مستقیم خورشید نصب نکنید: یکی از عوامل مهم در رشد و تشکیل جلبک در مخزن های آب ، تابش مستقیم نور خورشید می باشد به همین دلیل توصیه می شود که تا حدالامکان مخزن های آب خود را در محل سایه و به دور از تابش مستقیم خورشید قرار دهید. بیشترین رشد جلبک ها در مخزن های مشاهده می شود که بر روی پشت بام ساختمان ها مستقرر هستند که در این صورت نیز می توانید سایه بانی برای مخزن آبی خود مهیا کنید تا از تابش مستقیم آفتاب به دور بماند.
  • مخزن آب را به کمک پوششهایی مانند فوم با پوشش آلمینیوم یا نایلون حبابدار با پوشش ورقه آلومینیوم و با کمک سیم مفتول بپوشانید تا هم میزان رسیدن نور را به آنها را به حداقل برسانید و هم در برابر گرما و سرما برای مدت زمان بیشتر دمای آب داخل آنها ثابت باقی بماند.
  • مخزن آب خود را به صورت مرتب تمیز کنید: اگر دارای یک مخزن آبی در ساختمان مسکونی و یا اداری خود هستید به شما توصیه می شود که هر چند ماه یک بار مخزن خود را تمیز و شست و شوی دهید. در بسیار از موارد مشاهده شده است که برخی از افراد سالیان سال مخزن های آب خود را تمیز نمی کنند که همین گزینه می تواند بستر خوبی برای رشد جلبک ها باشد. بنابراین یکی از بهترین راه ها برای جلوگیری از رشد جلبک در مخزن آب نظافت ادواری داخل مخزن آب می باشد که دوستان عزیز بایستی آن را جدی گرفته و هر چند وقت یکبار به نظافت درون مخزن آب خود بپردازند.
  • تمام محفظه های که نور از آنجا به داخل مخزن تابش می کند را مسدود کنید: از دیگر راه های جلوگیری از رشد جلبک در مخزن آب می توان به مسدود کردن تمام محفظه های که نور خورشید به آن ورود پیدا می کند. هم چنین با مسدود کردن تمام محفظه های ورودی از ورود سایر اجسام نیز به داخل مخزن جلو گیری نموده و باعث سالم و تمیز ماندن آب درون مخزن خواهید شد. بنابراین در صورت مشاهده هر گونه ترک و یا سوراخی در بدنه مخزن، با نمایندگی مربوطه تماس حاصل فرمایید تا همکاران حاضر در قسمت خدمات پس از فروش با استفاده از پیشرفته ترین جوش WELDING TANK در کم ترین زمان مشکل به وجود آمده را حل نمایند.
  • اضافه کردن مواد شیمیایی و فیلتراسون کردن : یکی از راحت ترین و آسان ترین راه های جلوگیری از رشد جلبک در مخزن آب می تواند استفاده از فیلتر آب و خرید مخزن ضد جلبک مخزن آب دات کام باشد. مواد شیمیایی موجود در فیلتراسون های به کار رفته شده در درون مخزن های آب مانع از رشد و تجمع جلبک ها می شود. البته بایستی به این نکته توجه داشته باشید که مواد شیمیایی مورد استفاده برای سلامتی انسان ها بی ضرر می باشد.

منبع: چگونه از مانع از رشد جلبک شویم؟

پرسش های مشتریان

سوال: مخزن آب پلی اتیلن شرکت شما رو میشه به عنوان مخزن آب روی ماشین استفاده کرد؟

پاسخ: برای حمل بهتر است از مخازن آب تقویت شده و یا ماژولار شرکت ما استفاده نمایید. مخازن معمولی پلی اتیلنی آب در بلند مدت ممکن است آسیب ببیند.

سوال – مصلحی: سلام ، مخزن آب پلی اتیلن ۴۰۰۰ لیتری برای یک ساختمان ۲۰ واحدی مناسبه ؟

پاسخ: 4000 لیتر برای 20 واحد کم است و ممکن است در صورت قطعی و یا افت فشار زیاد آب بعضی از واحد ها دچار مکشل شوند . ما مخزن پلی اتیلن 5000 لیتری را به شما پیشنهاد می دهیم.

سوال – کیانی نیا : تو بازار انواع مختلفی از مخازن وجود دارد. چطوری میشه فهمید مخزن آب از مواد دسته دوم و کهنه ساخته شده است یا نه؟

پاسخ: برند محصول، قیمت پایین، گارانتی نکردن و یا اعلام گارانتی های طولانی مدت، ظاهر مخزن، ضخامت بیش از حد. تمامی این موارد می تواند نشانه هایی از بی کیفیت بودن مخزن باشد. عموماً مخازنی که از مواد دسته دوم یا کهنه ساخته می شوند علی رغم ارزان بودن ضخامت بیشتری نسبت به میانگین ضخامت برندهای معتبر موجود در بازار دارند.

سوال – تهرانی :سلام. یه سوال داشتم میخواستم بدونم تو سرما این مخزن های پلی اتیلنی مثل مخزن فلزیا یخ میزنن یا نه؟

پاسخ: اگر در طولانی مدت آب داخل مخزن اگر در جریان و در حال مصرف نباشد ممکن است دچار یخزدگی شود. اگر در زمانی طولانی در ساختمان یا ویلا تشریف ندارید بهتر است آب داخل لوله ها و مخزن را تا حد امکان تخلیه کنید تا دچار مشکلات ناشی از یخزدگی و ترکیدن لوله ها نشوید.

سوال – محسن البرزی: من یه مخزن آب پلی اتیلنی می خوام بذارم تو تراس خونمون برای زمانایی که آب ساختمون قطع میشه. این مخزن تک لایه هاتون بهتر بخرم یا سه لایه؟

پاسخ: پیشنهاد می کنیم از نوع سه لایه این مخزن پلی اتیلن تهیه فرمایید. تا مشکل جلبک زدن در داخل مخزن در تراس نداشته باشیم.

سوال: رضا دماوندی: سلام علیکم. آیا محدودیتی برای نصب فیتینگ بر روی تانکر پلی اتیلنی مثلاً ده هزار لیتری وجود دارد؟ من هر چهار طرف آن فیتینگ ۴ اینچ نصب کردم ولی همسایه تاسیساتیمون می گفت این کار مخزن را ضعیف می کند. کسی می داند؟

پاسخ: هر چقدر اتصالات کمتری در مخزن نصب شود، استحکام و عمر مخزن بیشتر میشود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *