تانکر آب 5000 لیتری – ابعاد و قیمت فروش تانکر 5000 لیتری

تانکر آب 5000 لیتری در انواع تانکر 5 هزار لیتری عمودی و افقی موجود است. به دلیل درخواست زیاد، برای فروش تانکر آب 5000 لیتری، ما در فروشگاه مخزن بازار سعی کرده ایم تا در سایزهای مختلفی این محصول را موجود نماییم. کیفیت این محصولات توسط مخزن بازار تایید شده و با وسواس زیادی انتخاب شده اند. در حال حاضر چهار مدل تانکر 5000 لیتری در انواع تک لایه و سه لایه آماده فروش می باشند.

تانکر آب 5000 لیتری
تانکر آب 5000 لیتری عمودی کوتاه. این تانکر 5 هزار لیتری دارای دو درب می باشد و ارتفاع آن برای فضاهای کوتاه نیز بسیار مناسب است

در صورتی که هیچ یک از ابعاد محصولات زیر مناسب فضای مد نظر شما نمی باشد با ما تماس بگیرید. 02144547176

ابعاد تانکر 5000 لیتری

1- تانکر 5000 لیتری افقی

طول: 245cm
عرض: 180cm
ارتفاع: 190cm

2- تانکر 5000 لیتری عمودی کوتاه

عرض:222cm
ارتفاع:160cm

3- تانکر 5000 لیتری عمودی بلند

عرض:188cm
ارتفاع:225cm

4- تانکر 5000 لیتری عمودی کوشا

عرض:170cm
ارتفاع:250cm

 

قیمت تانکر آب 5000 لیتری

برای اطلاع از قیمت تانکر آب 5000 لیتری افقی و عمودی با شماره 02144547176 تماس بگیرید. پس از تماس قیمت خرید تکی و عمده تانکر های پلی اتیلن و درصدهای تخفیف خدمتتان اعلام خواهد شد.

فروش تانکر آب 5000 لیتری
فروش تانکر آب 5000 لیتری افقی و عمودی به صورت تک فروشی و عمده – امکان ارسال رایگان تا درب آدرس مشتری در سراسر ایران

منبع آب 5000 لیتری عمودی یا ایستاده از ماده اولیه پلی اتیلن 3840 تولید شده است. منبع آب 5 هزار لیتری پلی اتیلن عمودی علاوه بر اینکه مورد تایید سازمان غذا و دارو است دارای نشان استاندارد ایران نیز می باشد. همچنین دارای لایه محافظی در برابر پرتوها و تابش نور آفتاب است.

تانکر 5000 لیتری مناسب ذخیره سازی انواع مایعات شیمیایی، آب شرب و انواع مواد صنعتی است.

مخزن پلی اتیلن چند سالی است که به عنوان بهترین مخزن آب و  انتخاب اول برای ذخیره سازی آب شرب ساختمان ها و انواع مایعات شیمیایی در بسیاری از کشور ها از جمله ایران تبدیل شده است. زیرا مزایای بسیاری نسبت به سایر مخازن آب دارد.

تانکر 5000 لیتری عمودی
تانکر 5000 لیتری عمودی بلند نسبت به تانکر عمودی کوتاه قطر کمتر ولی در عوض ارتفاع بیشتری دارد.

تانکر پلی اتیلن مخزن بازار دارای ویژگی های زیر است:

-ضد جلبک و آنتی باکتریال
-مقاوم در برابر اشعه UV آفتاب
-گارانتی 5 ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله
-ارسال رایگان به سراسر کشور
-دارای پروانه بهداشتی و استاندارد ایران
-نصب  ورودی و خروجی و یا سایر اتصالات در انبار فروشگاه
-امکان تحویل درب آدرس مشتری در سراسر ایران
-تضمین اصلالت و سلامت فیزیکی محصول توسط مخزن بازار

فروش تانکر آب 5000 لیتری

تانکر آب 5000 لیتری افقی با عنوان منبع 5000 خوابیده نیز شناخته می شود و عموماً برای نصب در پشت بام ها یا فضاهایی که نیاز است وزن مخزن پخش شود پیشنهاد می شود.

مخزن آب 5000 پلی اتیلن افقی خوابیده از پلی اتیلن food grade مورد تایید وزارت بهداشت و سازمان استاندارد تولید شده و  در مصارف بهداشتی و خوراکی کاربرد زیادی دارد. از این مخزن می توان برای ذخیره سازی آب و انواع مایعات و مواد شیمیایی و خوراکی استفاده کرد.

آب درون مخازن پلی اتیلن که از مواد اولیه با کیفیت و درجه یک تولید شده است، کاملاً گوارایی خود را حفظ می کند و هیچگونه بو و مزه ای به خود نمی گیرد. در هنگام خرید مخازن آب پلی اتیلن، از کیفیت بالای مواد اولیه اطمینان کافی را کسب نمایید.

مخزن 5 هزار لیتری به خوبی می تواند آب مصرفی مورد نیاز 20 واحد مسکونی را تامین نماید. مزیت اصلی  مخازن پلی اتیلن افقی، پخش کردن وزن مخزن و مایع درون آن در سطح بیشتری نسبت به سایر مخازن است و می تواند بهترین انتخاب برای نصب در پشت بام ها باشد.

مخزن پلی اتیلن مخزن بازار به صورت خام بوده و با توجه به نیاز مشتری، نوع و سایز اتصالات مناسب نیاز مشتری بر روی آنها نصب می شود.

لطفاً در هنگام سفارش نوع فیتینگ (برنجی، پلی اتیلن، کامپوزیت) و یا سایز آن را اعلام نمایید.

برای نصب این اتصالات هیچگونه هزینه ای دریافت نخواهد شد و تنها مشتریان گرامی هزینه خرید اتصالات را پرداخت خواهند کرد.

در صورت داشتن هرگونه پرسشی در خصوص خرید و فروش تانکر آب 5000 لیتری با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

مقالات مرتبط انتخابی:

روش های نصب مخزن

روش های متفاوتی برای نصب مخزن وجود دارد که شما می توانید با توجه به مکان نصب و مساحتی که مورد نیاز می باشد، منبع آب خود را نصب نمایید. در این بخش سعی بر آن دارین تا در مورد سه مورد از روش های نصب تانکر آب توضیحاتی را برای شما عزیزان ارائه دهیم:

  • نصب مخزن آب بر روی زمین: این روش رایج ترین روش نصب تانکر آب می باشد که مورد استفاده قرار می گیرد. نکته اصلی که در استفاده از این روش وجود دارد ، تراز بودن سطحی می باشد که قرار است تانکر آب بر روی آن نصب شود. بنابراین قبل از انجام مراحل نصب بهتر می باشد که از تراز و هموار و یکنواخت بودن سطح مورد نظر اطمینان داشته باشید.
  • نصب مخزن آب به صورت هوایی: در برخی از مناطق مخازن آب را در ارتفاعات بسیار بلندی نصب می کنند که برای این روش بایستی فنداسیون مناسبی و ایمنی را طراحی کرد. فشار آب در این روش بسیار زیاد می باشد چرا که ارتفاع تاثیر مثبتی بر روی فشار آب خواهد داشت. به ازای هر ۱۰ متر اختلاف ارتفاع ۱ بار یا ۱۴٫۵ پی اس آی فشار ایجاد می شود.

توجه به نکاتی که در نصب مخزن های آب می باشد بسیار ضروری و از الزامات می باشد به طوری که هر فرد با تجربه در این زمینه به خوبی از این نکات آگاهی دارد و می داند که بایستی از این نکات پیروی کند. از آن جایی که نصب مخازن آب یک کار تخصصی بوده،توصیه می شود که بهترین و با کیفیت ترین مخزن آب را جهت استفاده و نصب خریداری نمایید. یکی از بهترین مدل های منبع های آب، مخزن آب پلی اتیلن می باشد که با داشتن مقاومت بسیار بالا و هم چنین نصب راحت می تواند گزینه بسیار ایده آلی برای خرید شما باشد. شما می توانید فیلترهای مورد نظر خود را در ورودی آب به مخزن نصب کنید که در این صورت تعویض و تمیز کردن قیلترها نیز به راحتی امکان پذیر خواهد بود. در ادامه به نکاتی که بایستی در نصب منبع آب رعایت شود اشاره های شده است:

  • از یخ زدگی پمپ در فصول سرد جلو گیری نمایید.
  • بازدیدهای ادواری از مخزن و تاسیسات را جدی گرفته و به هیچ وجه فراموش نکنید.
  • در صورت نیاز با توجه به ابعاد مخزن تان می توانید پایه مخزن مناسبی را تدارک ببینید.
  • قطر فیتینگ و لوله خروجی از مخزن می بایست برابر یا بیشتر از ورودی پمپ آب باشد.
  • توصیه می شود پمپ و مخزن را در یک مکان بسته و سرپوشیده مانند اتاق تاسیسات نصب کنید.
  • مخزن را در مکانی که به دور از جریان الکتریسیته باشد نصب کنید تا مانع از وقوع اتفاقات ناگوار باشید.
  • قبل از نصب بایستی محل و مکان نصب مخزن را مشخص کنید طبیعتا این مکان باید پاسخگوی ابعاد و اندازه مخزن تان باشد.

در نصب تانکر آب سعی کنید طبق اصول و استاندارد ها عمل نمایید تا بتوانید از گارانتی و ضمانت نامه ی مخزن آب خریداری شده بهره مند شوید.

منبع: فروشگاه مخزن آب

پرسش های مشتریان

سوال: مخزن آب پلی اتیلن شرکت شما رو میشه به عنوان مخزن آب روی ماشین استفاده کرد؟

پاسخ: برای حمل بهتر است از مخازن آب تقویت شده و یا ماژولار شرکت ما استفاده نمایید. مخازن معمولی پلی اتیلنی آب در بلند مدت ممکن است آسیب ببیند.

سوال – مصلحی: سلام ، مخزن آب پلی اتیلن ۴۰۰۰ لیتری برای یک ساختمان ۲۰ واحدی مناسبه ؟

پاسخ: 4000 لیتر برای 20 واحد کم است و ممکن است در صورت قطعی و یا افت فشار زیاد آب بعضی از واحد ها دچار مکشل شوند . ما مخزن پلی اتیلن 5000 لیتری را به شما پیشنهاد می دهیم.

سوال – کیانی نیا : تو بازار انواع مختلفی از مخازن وجود دارد. چطوری میشه فهمید مخزن آب از مواد دسته دوم و کهنه ساخته شده است یا نه؟

پاسخ: برند محصول، قیمت پایین، گارانتی نکردن و یا اعلام گارانتی های طولانی مدت، ظاهر مخزن، ضخامت بیش از حد. تمامی این موارد می تواند نشانه هایی از بی کیفیت بودن مخزن باشد. عموماً مخازنی که از مواد دسته دوم یا کهنه ساخته می شوند علی رغم ارزان بودن ضخامت بیشتری نسبت به میانگین ضخامت برندهای معتبر موجود در بازار دارند.

سوال – تهرانی :سلام. یه سوال داشتم میخواستم بدونم تو سرما این مخزن های پلی اتیلنی مثل مخزن فلزیا یخ میزنن یا نه؟

پاسخ: اگر در طولانی مدت آب داخل مخزن اگر در جریان و در حال مصرف نباشد ممکن است دچار یخزدگی شود. اگر در زمانی طولانی در ساختمان یا ویلا تشریف ندارید بهتر است آب داخل لوله ها و مخزن را تا حد امکان تخلیه کنید تا دچار مشکلات ناشی از یخزدگی و ترکیدن لوله ها نشوید.

سوال – محسن البرزی: من یه مخزن آب پلی اتیلنی می خوام بذارم تو تراس خونمون برای زمانایی که آب ساختمون قطع میشه. این مخزن تک لایه هاتون بهتر بخرم یا سه لایه؟

پاسخ: پیشنهاد می کنیم از نوع سه لایه این مخزن پلی اتیلن تهیه فرمایید. تا مشکل جلبک زدن در داخل مخزن در تراس نداشته باشیم.

سوال: رضا دماوندی: سلام علیکم. آیا محدودیتی برای نصب فیتینگ بر روی تانکر پلی اتیلنی مثلاً ده هزار لیتری وجود دارد؟ من هر چهار طرف آن فیتینگ ۴ اینچ نصب کردم ولی همسایه تاسیساتیمون می گفت این کار مخزن را ضعیف می کند. کسی می داند؟

پاسخ: هر چقدر اتصالات کمتری در مخزن نصب شود، استحکام و عمر مخزن بیشتر میشود .

مطلب پیشنهادی

تانکر، منبع یا مخزن آب برای باغ

بهترین تانکر، منبع یا مخزن آب برای باغ و مزرعه

مخزن، منبع یا تانکر آب برای باغ و مزرعه در حال حاضر به دلیل مشکلات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *