مخزن قیفی و ته قیفی

مخزن قیفی (ته قیفی) یا زوک

فروش انواع مخازن قیفی پلی اتیلن در سایزهای 200 تا 2000 لیتر با سرویس ارسال رایگان در تهران و سراسر کشور. 10 سال گارانتی و خدمات پس از فروش. خرید مستقیم از بهترین تولید کننده مخازن پلی اتیلن قیفی در ایران را با ما تجربه نمایید.

ویژگی مخازن قیفی پلی اتیلن مخزن بازار

  • دارای تاییدیه بهداشت و استاندارد
  • سازگاری کامل برای ذخیره آب شرب
  • سازگاری کامل برای ذخیره سازی طیف وسیعی از مواد شیمیایی
  • ضد جلبک (در نوع سه لایه) و آنتی باکتریال
  • امکان سوراخکاری و نصب انواع اتصالات

 

مخزن قیفی یا ته قیفی ( مخزن زوک) بر روی پایه های مخصوص مخازن قیفی قابل نصب است و با توجه به ویژگی منحصر به فرد این نوع از مخازن امکان تخلیه کامل مواد ذخیره شده در داخل مخزن به راحتی میسر است.

مخزن قیفی پلی اتیلن
مخزن قیفی پلی اتیلن و پلاستیکی

این مخازن به صورت خام بوده و هیچگونه اتصالات اعم از فیتینگ های برنجی، پلی اتیلنی، شیر تخلیه و … بر روی آنها نصب نشده است. بنا به درخواست مشتری کلیه این اتصالات در انبار فروش قابل نصب می باشند. برای ثبت سفارش انواع مخازن پلی اتیلن قیفی به همراه اتصالات مورد نیاز با کارشناسان فروش مخزن بازار تماس بگیرید.

 

مقالات مرتبط انتخابی:

روش جدید ضد عفونی کردن مخزن آب پلی اتیلن به کمک پرتو افشانی

با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی و استفاده از فناوری های به روز و مدرن ، روش های بسیار جدیدی برای ضد عفونی مخزن آب به وجود آمده است که امروزه در بسیاری از کشورهای جهان مورد استفاده واقع شده است.

یکی از جدیدترین  روش های ضد عفونی کردن مخزن آب، استفاده از پرتو افشانی می باشد که در این روش از پرتوهای مختلفی مانند گاما استفاده می  شود که به این گونه پرتوها ، پرتوهای یونیزان گفته می شود که به دلیل عدم دسترسی راحت مردم به این گونه پرتوها، محققان به دنبال راه چاره ی دیگری روی آوردند و پرتوهای فرابنفش را به مردم معرفی کردند.

استفاده از پرتوهای فرابنفش در مقایسه با دیگر پرتوها بسیار به صرفه و کم هزینه بود و به همین دلیل بیشتر مورد توجه استفاده کنندگان واقع شد. گند زدایی به کمک این پرتو یکی از بهترین و آسان ترین راه ها می باشد حتی شما می توانید شاهد واکنش های این پرتو با باکتری های محیط افراد نیز باشید، که در طول روز اتفاق می افتد. نور خورشید یکی از منابع بسیار غنی از پرتوهای فرابنفش می باشد و تاثیر بسیار فوق العاده ای را در از بین باکتری ها دارد. از زمان ها گذشته نیز افراد بدون اینکه دلیل علمی و چگونگی انجام مراحل اکسیداسیون پرتو فرابنفش را بدانند از نور خورشید برای پاک سازی بسیاری از وسایل های خود استفاده می کردند. با توجه به انجام آزمایش های صورت گرفته شما می توانید با خیال راحت از این پرتو برای ضد عفونی مخزن آب خود استفاده نمایید و نتایج کار را مشاهده نمایید.

پرسش های مشتریان

علی تاجیک:
این تانکر پلی اتیلن بزرگ را می توان روی کف پارکینگ قرار داد؟ نیاز به کف سازی دارد؟ آیا تانکر پلی اتیلن پنج هزار لیتری همان نوع پلاستیکی آن است؟

پاسخ : بله کف پارکینگ اگر کاملا صاف باشد و فاقد سنگریزه . محل قرار گیری مخزن باید کاملا یکنواخت و بدون پستی و بلندی باشد. این مخازن از پلی اتیلن تولید می شوند که نوعی پلاستیک می باشند.

سهیل مرادی کرمانی :
آیا امکان نصب همزن در مخازن عمودی هست؟

پاسخ: بله می بایست همزن و تجهیزات روی شاسی فلزی نصب شوند و وزنشان روی مخزن نباشد

ایمان مروتی:
سلام خیلی خوبه که دو تا درب داره هم تو تخلیه با جرثقیل به دردمان خورد(تسمه از داخل آن رد کردیم ) و هم خیلی خوب می توان داخل مخزن را دید. تانکر ده هزار لیتری قبلی تک درب بود و موقع کنترل و نگاه به داخل مخزن جلوی نور گرفته می شد. وقتی هر دو درب این تانکر باز باشد داخل کاملا دیده می شود. همه چیز عالی بود. لطفا بابت خرید یک تانکر ده هزار لیتری دیگر برای کارخاته ورامین پیش فاکتور ایمیل فرمایید. ممنون

با سلام و احترام ایمیل پیش فاکتور خدمتتان ارسال شد.

حسین زاده:
سلام تانکر ده هزار لیتری بیش از سه لایه چه برتری داره نسبت به آن؟

سلام مخازن چند لایه اصولا بیشتر با اهدف اضافه کردن لایه ای به عنوان عایق تولید می شوند. لایه مشکی برای ممانعت از نفوذ نور و لایه فوم برای کاهش رسانایی دما . مخازن سه لایه مشکی مخزن آب دات کام کاملا ضد جلبک می باشند و نیاز به اضافه کردن لایه رنگی دیگری برای فیلتر نور خورشید ندارند. البته درخواست مشتری امکان تولید مخازن سه ، چهار ، پنج لایه . بیشتر هم وجود دارد.

رضا رضوانی:
آیا محدودیتی برای نصب فیتینگ بر روی تانکر ده هزار لیتری وجود دارد؟ من هر چهار طرف آن فیتینگ ۴ اینچ نصب کردم ولی یک تاسیساتی به من گفت این کار مخزن را ضعیف می کند. کسی می داند؟

چهار تا محل استاندارد نصب فیتینگ دارد و مشکلی وجود ندارد.

کوروش تهام زاده:
سلام خسته نباشید
میتونیم برای نصب محل ورودی بالای مخزن و محل خروجی قسمت پایین مخزن رو انتخاب کنیم؟؟؟

سلام. تنها در محل های مجاز نصب اتصالات که در تصویر مخزن نیز قابل مشاهده است امکان نصب اتصالات وجود دارد. در غیر این صورت محصول شما از شرایط گارانتی خارج می شود. ما به شما مخازن قیفی که امکان نصب اتصالات در بالا و انتها آنها وجود دارد را پیشنهاد می کنیم.

مریم حسنی:
سلام میشه این مخزن پلی اتیلن کتابی رو پشت هم به همدیگه وصل کرد؟ چون ما درب اتاق تاسیساتمون کوچیکه مخزن بزرگ نمیتونیم ببریم اونجا.

سلام بله خانم می توانید چیدمانشان را به این صورت قرار دهید و به روش سری یا موازی به هم متصل سازید تا به حجم آب مورد نیازتان دست یابید