قیمت مخزن آب پلاستیکی تهران
قیمت مخزن آب پلاستیکی تهران

قیمت مخزن آب پلاستیکی تهران

قیمت مخزن آب پلاستیکی تهران – لیست قیمت مخزن آب پلاستیکی در تهران و شهرستان های استان تهران – قیمت و ابعاد مخازن پلاستیکی در تهران

مخزن آب پلاستیکی، برای ذخیره سازی آب شرب مورد استفاده قرار می گیرد . مخزن آب پلاستیکی تولید شده از پلی اتیلن باید دارای لایه ای تیره رنگ در داخل بدنه خود باشد تا مانع از عبور نور خورشید و رشد جلبک و باکتری در داخل مخزن شود به همین دلیل استفاده از مخازن پلی اتیلنی تک لایه برای ذخیره آب شرب پیشنهاد نمی شود و از این مخازن بیشتر برای نگهداری روغن، اسید، سوخت و … استفاده می شود.

قیمت مخزن آب پلاستیکی در تهران

قیمت مخزن آب پلاستیکی در تهران
قیمت مخزن آب پلاستیکی در تهران
  • قیمت مخزن آب پلاستیکی در اسلامشهر
  • قیمت مخزن آب پلاستیکی در بهارستان
  • قیمت مخزن آب پلاستیکی در پاکدشت
  • قیمت مخزن آب پلاستیکی در پردیس
  • قیمت مخزن آب پلاستیکی در پیشوا
  • قیمت مخزن آب پلاستیکی در دماوند
  • قیمت مخزن آب پلاستیکی در رباط کریم
  • قیمت مخزن آب پلاستیکی در شهر ری
  • قیمت مخزن آب پلاستیکی در شمیرانات
  • قیمت مخزن آب پلاستیکی در شهریار، شهرقدس و اندیشه
  • قیمت مخزن آب پلاستیکی در ملارد، ورامین و قرچک
  • قیمت مخزن آب پلاستیکی در تهران

 

پرسش های متداول در مورد قیمت مخزن آب پلاستیکی در تهران:

درخواست خرید و اطلاع از قیمت عمده مخزن آب پلاستیکی در تهران

[gravityform id=”3″ title=”false” description=”true”]

مقالات مرتبط انتخابی:

پلی اتیلن چیست و چه کاربردی دارد؟

پلی اتیلن نوعی پلیمر است که از ترکیب کربن و هیدروژن ساخته می شود و در واقع مولکولی حاصل از آرایش زنجیره های مختلف هیدروکربنی است که با پیوندهای مختلف به هم متصل شده اند و تشکیل یک پلیمر داده اند. پلیمر ها مولکولی های بزرگی هستند که از بهم پیوستن زنجیره های متعدد و تکراری مونومرها به وجود می آیند. پلی اتیلن از ترکیب و پلی مریزاسیون مونومرهایی به نام اتیلن (مولکول گازی با ترکیب C2H4) ایجاد می شود.

پلی اتیلن نوعی پلاستیک است. امروزه به لطف روش‌های مختلف تولید پلاستیک، فراورده‌های پلاستیکی متنوع و بسیاری وجود دارد. با این حال اکثر فراورده‌ها پلاستیکی از طریق قالب گیری تزریقی، قالب گیری از طریق دمیدن و همینطور قالب گیری چرخشی یا دورانی بدست می‌آیند. قالب گیری چرخشی بهترین و موثر ترین فرایند ساخت مخازن پلاستیکی و پلی اتیلن حجیم و فوق حجیم است و حتی مخازن ۱۰۰۰۰ و ۲۰۰۰۰ لیتری نیز با این روش تولید می شوند.

مخازن پلی اتیلن

مخازن پلی‌اتیلن برای نگهداری و ذخیره آب و سایر سیالات سازگار با پلی اتیلن مورد استفاده می باشند. این مخازن در اشکال و ابعاد و حجم‌های متنوعی در تولید می شوند. یکی از بهترین ویژگی‌های مخازن پلی اتیلن این است که نسبت به دیگر مخازنی که از جنس‌های دیگر ساخته می‌شوند، قیمت بسیار مناسبتری دارند و به راحتی می‌توان آنها را تهیه کرد و مورد استفاده قرار داد. این مخازن پلی‌ اتیلنِ حجیم با بیشتر مایعات سازگار هستند و در هر صنعتی از کشاورزی گرفته تا کسب و کارهای صنعتی و نیمه صنعتی و به عنوان ذخیره آب مجتمع های بزرگ مسکونی از آنها استفاده نمود. با توجه به موادِ منعطفی که در ساخت مخازن پلی اتیلن استفاده می‌شود و همینطور روش ساخت آنها، می‌توان شکل‌های متنوعی با توجه به مصارفِ مختلف به آنها داد.

دیگر ویژگی محبوب و پر استفاده‌ی مخازن پلی اتیلن حجیم و فوق حجیم این است که می‌توان آنها را به صورت بی رنگ تولید کرد تا میزان مایعی که درون آنها وجود دارد به راحتی قابل دیدن باشد. همین ویژگی باعث شده است بسیاری از صنایع مختلف از مخزن‌های فلزی و دیگر نوع مخزن‌ها استفاده نکرده و به مخازن حجیم و فوق حجیم پلی اتیلن روی بیاورند. همینطور حجم بالایی که این مخازن پلی اتیلن می‌توانند داشته باشند یک قابلیت پراستفاده‌ی دیگر برای صنایعی است که با حجم بالایی از مایعات سر و کار دارند محسوب می‌شود. مخازن پلی اتیلن می‌توانند ۱۰۰۰۰ لیتری، ۲۰۰۰۰ لیتری و حتی بیشتر نیز باشند.

 

 

 

پرسش های مشتریان

امیر اصلانیان:
سلام.چرا وزن مخزن هارو اعلام نمی کنید؟

پاسخ: وزن مخزن معیار مناسبی برای خرید آن نیست. به راحتی می توان با افزودن مواد ضایعاتی وزن مخزن را افزایش داد. دقیقاً کاری که بسیاری از برند های نا معتبر انجام می دهند.

احمد میرهاشمی
سلام از مخزن پلی اتیلن ۳۰۰۰ افقی میشه پشت وانت برای حمل استفاده کرد؟

برای پشت وانت باید از مخازن پشت نیسانی استفاده کنید. مخازن پلی اتیلن معمولی مناسب ذخیره سازی مایعات در حین حرکت نیستند.

یوسف زمردی
اگر آب از دستگاه تصفیه عبور کنه و وارد مخزن بشه و چند وقت یک بار هم شستشو بدیم باز هم نیاز به استفاده از مخزن سه لایه هستش؟

خود مخزن مشکلی ندارد ولی باید کاری کرد تا آب داخل مخزن یخ نزند. البته در صورتی که لوله ها عایق پیچی باشند و به صورت مداوم آب داخل مخزن در حال مصرف باشد مشکلی پیش نخواهد آمد ولی اگر ساختمان در مکانی سردسیر واقع است و برای مدت طولانی در محل حضور ندارید بهتر است قبل از ترک ساختمان همانگونه که آب داخل لوله ها را خالی می کنید آب داخل مخزن را هم تا حد امکان کاهش دهید.

بله فقط سطح چهارپایه با ورق پوشانده شود تا تمامی کف مخزن روی سطح صاف و یکدست بنشیند. توجه فرمایید مساحت پایه می بایست بزرگتر از کف مخزن پلی اتیلن باشد.

حسین بختیاری زاده
این مخازن نیازی به عایق کاری ندارند؟

مهدی راد
اگر مخزن پلی اتیلن تک لایه باشه . میشه جلوی نور خورشید ازش استفاده کرد؟

مهران شهبازی زادگان
مخزن پلی اتیلن ۷۰۰ لیتری رو میشه روی پایه قرار داد؟برای ساخت پایه اصول خاصی رو باید رعایت کرد؟

پاسخ: بله. باید سطح بالایی پایه کل زیر مخزن را پوشش دهد و بتواند وزن مخزن را در هنگام پر شدن تحمل کند

قباد علیجانی نیا
مخزن پلی اتیلن در سرما تا چه درجه ای تحمل دارد در مقابل یخ زدن؟

سلام با خیال راحت می توانید از مخزن استفاده کنید تا زمانی که آب داخل لوله ها یخ نزد و دایما در حال مصرف باشد مشکلی وجود ندارد. ولی اگر آب داخل لوله در فضای آزاد یخ می زند ناگزیر هستید مخزن و لوله های ورودی و خروجی را عایق پیچی کنید.

اصغر نادری فومنی
فرق بین مخازن تک لایه و سه لایه چیست-آیا ضخامت سه لایه بیشتره؟

پاسخ: خیر، فقط مخزن سه لایه ضد جلبک و باکتری است و برای ذخیره سازی آب شرب مناسب تر است.

هامون مشبه
سلام از مخزن پلی اتیلن ۵۵۰ لیتری میخوایم در فضای باز و هوای خیلی سرد استفاده کنیم مخازن پلی اتیلن تا چه دمایی تحمل دارند؟؟

پاسخ: آب درون مخزن باید در جریان باشد در غیر این صورت یخ خواهد زد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *