فروش مخزن آب پلی اتیلن تهران
فروش مخزن آب پلی اتیلن تهران

فروش مخزن آب پلی اتیلن تهران

فروش مخزن آب پلی اتیلن تهران – خرید مخزن آب پلی اتیلن تهران

مخزن آب پلی اتیلن، برای ذخیره سازی آب شرب مورد استفاده قرار می گیرد . مخزن آب تولید شده از پلی اتیلن باید دارای لایه ای تیره رنگ در داخل بدنه خود باشد تا مانع از عبور نور خورشید و رشد جلبک و باکتری در داخل مخزن شود به همین دلیل استفاده از مخازن پلی اتیلنی تک لایه برای ذخیره آب شرب پیشنهاد نمی شود و از این مخازن بیشتر برای نگهداری روغن، اسید، سوخت و … استفاده می شود.

فروش مخزن آب پلی اتیلن در تهران

فروش مخزن آب پلی اتیلن در تهران
فروش مخزن آب پلی اتیلن در تهران
  • فروش مخزن آب پلی اتیلن در اسلامشهر
  • فروش مخزن آب پلی اتیلن در بهارستان
  • فروش مخزن آب پلی اتیلن در پاکدشت
  • فروش مخزن آب پلی اتیلن در پردیس
  • فروش مخزن آب پلی اتیلن در پیشوا
  • فروش مخزن آب پلی اتیلن در دماوند
  • فروش مخزن آب پلی اتیلن در رباط کریم
  • فروش مخزن آب پلی اتیلن در شهر ری
  • فروش مخزن آب پلی اتیلن در شمیرانات
  • فروش مخزن آب پلی اتیلن در شهریار، شهرقدس و اندیشه
  • فروش مخزن آب پلی اتیلن در ملارد، ورامین و قرچک
  • فروش مخزن آب پلی اتیلن در تهران

فروش انواع مخازن آب پلی اتیلن در تهران:

فروش مخزن افقی خوابیده:
مخازن افقی که به صورت خوابیده و بر روی پایه های پلی اتیلنی نصب شده اند در سایزها و ابعاد 70 لیتر تا 5000 لیتر موجود می باشند. همچنین این مخازن به صورت تک لایه ، سه لایه و تقویت شده چند لایه (سفارشی) تولید شده اند.  بیشترین استفاده از مخازن پلاستیکی افقی، ذخیره آب شرب ساختمان می باشد که عمدتاً بر روی پشت بام نصب می شوند. وزن مخزن افقی به دلیل وجود پایه های پلی اتیلنی بیشتر از وزن مخزن عمودی هم حجم است.

فروش مخزن عمودی:
مخازن پلی اتیلن عمودی (ایستاده) از 100 لیتر تا 20000 لیتر و در انواع تک لایه و سه لایه تولید شده و آماده فروش می باشند

فروش مخزن مکعبی – کتابی :
مخزن پلاستیکی مکعبی به گونه ای طراحی شده است تا در فضاهای بسیار باریک و کوچک نیز بتوان عبور داده و نصب شوند. درحال حاضر مخازن مکعبی پلی اتیلن پلاستونیک در حجم های 230 لیتری ، 800 لیتری ، 1000 لیتری و 2000 لیتری تولید شده و آماده فروش می باشند.

فروش مخزن زیرپله ای:
مخزن زیرپله ای با سایز 500 لیتر و 1000 لیتر تولید شده اند و با توجه به نوع طراحی آن ها در اکثر فضاهای زیرپله ای ساختمان ها قابل نصب می باشند.درون بدنه این منبع آب زیرپله ای تقویت کننده هایی نصب شده است تا مشکلی بابت تغییر شکل مخزن در هنگام آبگیری ایجاد نشود. . مخازن زیرپله ای به دلیل ابعاد و نوع طراحی آنها به خوبی در مکان هایی همچون زیرپله های ساختمان ها قابل نصب می باشند.

فروش مخزن قیفی: مخزن قیفی پلاستیکی یا مخزن مخروطی پلاستیکی با داشتن انتهای پایینی قیفی شکل امکان تخلیه مایعات و مواد به شکل کامل را مهیا می کنند.مخازن قیفی در احجام ۲۰۰ ، ۵۰۰ ، ۱۰۰۰ ، ۱۵۰۰ و ۲۰۰۰ لیتر و به صورت تک لایه و سه لایه در پلاستونیک تولید می شوند. از این مخازن تحت عنوان مخازن ته قیفی ، مخازن قیفی و یا مخازن زوک هم نام می برند.

مخزن انبساط:  منبع آب انبساط به صورت دولایه فوم دار و همچنین چهار لایه فوم دار تولید و قابل فروش می باشند.مخزن انبساط فوم دار که در دسته ی مخازن انبساط باز قرار می گیرد به منظور ذخیره سازی حجم آب اضافی که بر اثر گرما ایجاد شده است مورد استفاده قرار می گیرد و باعث جلوگیری از اتلاف انرژی و گرمای آب موتورخانه می شود.

وان پلاستیکی : وان های پلاستی کیدر حجم های 60، 100، 150، 200، 500، 700، 800، 1000 و 2000 لیتر موجود می باشند. این وان ها در بسیاری از کاربردهای شیلاتی همچون پرورش و نگهداری ماهی ، زالو ، میگو در وان پلاستیکی و همچنین کاربردهای صنعتی همچون آبکاری ، تست بتن و .. به خوبی مورد استفاده قرار گرفته اند.

پرسش های متداول در خصوص فروش مخزن آب پلی اتیلن تهران:

درخواست خرید و اطلاع از قیمت عمده مخزن آب پلی اتیلن در تهران

[gravityform id=”3″ title=”false” description=”true”]

مقالات مرتبط انتخابی:

روش جدید ضد عفونی کردن مخزن آب پلی اتیلن به کمک پرتو افشانی

با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی و استفاده از فناوری های به روز و مدرن ، روش های بسیار جدیدی برای ضد عفونی مخزن آب به وجود آمده است که امروزه در بسیاری از کشورهای جهان مورد استفاده واقع شده است.

یکی از جدیدترین  روش های ضد عفونی کردن مخزن آب، استفاده از پرتو افشانی می باشد که در این روش از پرتوهای مختلفی مانند گاما استفاده می  شود که به این گونه پرتوها ، پرتوهای یونیزان گفته می شود که به دلیل عدم دسترسی راحت مردم به این گونه پرتوها، محققان به دنبال راه چاره ی دیگری روی آوردند و پرتوهای فرابنفش را به مردم معرفی کردند.

استفاده از پرتوهای فرابنفش در مقایسه با دیگر پرتوها بسیار به صرفه و کم هزینه بود و به همین دلیل بیشتر مورد توجه استفاده کنندگان واقع شد. گند زدایی به کمک این پرتو یکی از بهترین و آسان ترین راه ها می باشد حتی شما می توانید شاهد واکنش های این پرتو با باکتری های محیط افراد نیز باشید، که در طول روز اتفاق می افتد. نور خورشید یکی از منابع بسیار غنی از پرتوهای فرابنفش می باشد و تاثیر بسیار فوق العاده ای را در از بین باکتری ها دارد. از زمان ها گذشته نیز افراد بدون اینکه دلیل علمی و چگونگی انجام مراحل اکسیداسیون پرتو فرابنفش را بدانند از نور خورشید برای پاک سازی بسیاری از وسایل های خود استفاده می کردند. با توجه به انجام آزمایش های صورت گرفته شما می توانید با خیال راحت از این پرتو برای ضد عفونی مخزن آب خود استفاده نمایید و نتایج کار را مشاهده نمایید.

پرسش های مشتریان

ارشاد رانهان:
سلام
پاسخ :آیا این مخزن برای نگهداری آب ژاول مناسب میباشد؟؟

در پاسخ به ارشاد.
پاسخ :سلام بله مناسب است.

وحید سلطانی نیا:
سلام ممنون از اطلاعات خیلی خوبتان. آیا می توان چند مخزن بیست هزار لیتری را به هم متصل ساخت؟

در پاسخ به وحید.
سلام بله به راحتی می توان چند صد هزار لیتر آب را به کمک این مخازن دخیره کرد.

عباس نصیری
آیا در مخزن پلی اتیلن ۲۰۰۰۰ عمودی میشود اسید فرمیک ذخیره کرد؟

بله پیشنهاد می کنم از مخازن سوپریور مخزن آب دات کتم استفاده کنید

اکبر زاده
سلام این مخازن سه لایه عایق حرارت هستند؟یعنی در معرض هوای ازاد دمای اب داخلش گرم و سرد نمیشه یا درزمستون در مناطق سرد اب توش یخ نمی زنه،؟ لطفا راهنمایی بفرمایین اگه تو ایمیل جواب بدین ممنون میشم.

سلام این مخازن نسبت به مخازن فلزی مقاومت دمایی بیشتری دارند و دنای آب را در زمان بیشتری حفظ می کنند. اگر نوع فومدار انها تهیه شوند این مقامت دمایی بسیار بیشتر خواهد شد.

کیا منتظری
با سلام
در سطح بازار انواع مختلفی از مخازن وجود دارد. چطوری میشه فهمید مخزن آب از مواد دسته دوم و کهنه ساخته شده است یا نه؟

در پاسخ به کیا منتظری.
سلام
اصولا کار ساده ای نیست و نتیجه قطعی و دقیق پس از آزمایش مشخص خواهد شد. ولی مانند بقیه مواد پلاستیکی دست دوم این مخازن بوی نامطبوعی دارند ، استحکام به مراتب کمتری دارند و هنگام سوراخ کاری پلاستیک جدا شده از آنها بیشتر شبیه پودر از بدنه مخزن جدا می شود، تا براده های به هم پیوسته پلاستیکی

منصوره احمدی نژاد:
سلام ببخشید میخواستم بدونم تانکرآب ۴ لایه هم دارید ۳۰۰۰لیتری نیازداریم. درضمن قیمت با تخفیف چقدر میشه ؟
و همچنین تنکابن تحویل میگیریم. کرایه میخوره یا نه ؟چقدر؟ممنون میشم راهنمایی کنید.

در پاسخ به منصوره.
سلام
بله انواع مخازن چهار لایه و پنج لایه حسب درخواست مشتریان گرامی در پلاستونیک تولید می شوند. امکان تحویل در بیشتر شهرهای ایران از طریق نمایندگی ها و یا با ارسال مستقیم از انبارهای کارخانه وجود دارد. پاسخهای تکمیلی ازطریق ایمیل خدمتتان ارسال شده است.

ابوالفضل دائمی پور:
با سلام وخسته نباشید.من به این مخزن واسه کشاوزی نیاز دارم.اهل رفسنجانم
آیا نمایندکی در استان کرمان دارین؟هزینه ارسال از تهران تا رفسنجان جقدر میشه؟با تشکر

در پاسخ به ابوالفضل.
سلام دوست عزیز امکان ارسال مخازن با حداقل هزینه به تمام نقاط کشور وجود دارد. جهت هماهنگی لطفا با تلفنهای دفتر فروش تماس حاصل فرمایید.

محسن انصاریان:
سلام ببخشیدمیخاستم مخازن پلی اتلین تا چند درجه تحمل دارن برای نگهداری اب در دمای ۸۰ درجه تا ۱۰۰ درجه مناسبه

سلام ، دوست عزیز حداکثر دمایی که شرکت گارانتی می کند ۵۵+ درجه می باشد.

سلام- آیا لیست قیمت مخازن پلی اتیلن در این سایت معتبر است؟

رحمانی فضلی:
سلام خوشبختانه در ۶ ماه گذشته پس از ریختن اسید سولفوریک غلیظ داخل مخزن اسید پلاستونیک هیچ مشکلی نداشتیم آیا با کنترل دما می توانیم داخل مخازن اسید ۵۰۰۰ لیتری پلاستونیک اسید سولفوریک ۹۸ را رقیق کنیم؟

در پاسخ به رحمانی فضلی.
سلام دوست عزیز در صورتی که دما همیشه کمتر از ۵۵ درجه باشد مشکلی وجود نخواهد داشت.

مطلب پیشنهادی

مخزن آب 10000 لیتری | قیمت مخزن آب 10 هزار لیتری پلی اتیلن

مخزن آب 10000 لیتری پلی اتیلن (پلاستیکی) مخزن آب 10000 لیتری با عرض 255 cm …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *