مخزن پلی اتیلن ارزان قیمت

مخزن پلی اتیلن ارزان : چگونه قیمت مخزن آب پلی اتیلن را کاهش دهیم!

مخزن پلی اتیلن ارزان : چرا قیمت مخزن آب پلی اتیلن فلان شرکت که بیش از 15 سال گارانتی و بیمه عمر و … دارد از قیمت شرکتی دیگر که گارانتی، ضخامت و وزن کمتر دارد و بیمه ای هم ندارد بسیار کمتر است!؟

این سوال رو بارها و بارها مشتریان گرامی از ما پرسیده اند و ما به آنها در ابتدا جمله ای معروف رو بیان می کنیم. هرچقدر پول بدی آش میخوری!

قیمت مخزن آب پلی اتیلن و یا سایر محصولات پلی اتیلنی به پارامترهایی بستگی دارد که اگر آنها را نادیده گرفت و یا کم و زیاد کرد می توان قیمت آن را افزایش یا کاهش داد.

هدف ما از نوشتن این مقاله ارائه راهکار به تولید کنندگان برای کاهش قیمت مخازن پلی اتیلن، وان های پلاستیکی و یا سایر محصولات پلی اتیلنی نیست. زیرا آنها به خوبی این روش ها را می شناسند. بلکه فقط اولاً روشنگری و ارائه اطلاعاتی است تا مصرف کنندگان و خریداران محصولات پلی اتیلنی آگاهی کافی را داشته باشند و ثانیاً بتوانند از خیانتی که در حق  مردم توسط برخی از تولید کنندگان مخزن آب پلی اتیلنی انجام می شود و صرفاً باعث بدبینی مردم نسبت به کیفیت این محصولات ایجاد می کنند جلوگیری به عمل آید.

راه های کاهش قیمت مخزن آب پلی اتیلن برای تولید مخازن پلی اتیلن ارزان قیمت

قیمت مخزن آب پلی اتیلن
قیمت مخزن آب پلی اتیلن به پارامترهای زیادی بستگی دارد

مخزن پلی اتیلن ارزان قیمت به راحتی از روش های زیر قابل تولید است. مطمئن باشید هیچ ارزانی بی دلیل نیست و در صورت خرید مخزن آب پلی اتیلن ارزان قیمت جدا از اینکه سلامت شما ممکن است به خطر بیفتد احتمال میدهیم به زودی و پس از خرید مخزن پلی اتیلن به مقاله ما با عنوان ” روش تعمیر و شکستگی مخازن پلی اتیلنروش تعمیر و شکستگی مخازن پلی اتیلن سر خواهید زد!”.

1- تولید مخازن پلی اتیلن با حجم غیر واقعی

متاسفانه این روش یکی از متداولترین روش های کاهش قیمت نه تنها مخازن پلی اتیلن بلکه سایر محصولات تولیدی در ایران است. به احتمال زیاد شما نیز با این موضوع برخورد کرده اید که همزمان با افزایش قیمت ها، تولید کنندگان برای اینکه افزایش قیمت آنها زیاد نباشد حجم و وزن محصولات خود را کم می کنند.

ما بارها تماس هایی داشتیم که عنوان کرده اند به طور مثال یک مخزن 1000 لیتری از شرکتی نه چندان معتبر خریداری کرده ولی پس از پر کردن آن متوجه شده اند حجم آن فقط 750 لیتر است! این کار مصداق بارز فریب مشتری و کم فروشی است ولی کو گوش شنوا!

2-استفاده از مواد اولیه دسته دوم و بازیافتی

این روش توضیح خاصی ندارد و کاملاً مشخص است. مواد اولیه دسته دوم و بازیافتی نسبت به مواد اولیه درجه یک قیمت کمتری دارند.

3-کاهش استفاده از پلی اتیلن درجه یک و افزایش استفاده از مواد بی کیفیت حجم دهنده

این روش و روش شماره 2 سالهاست توسط برخی از تولید کنندگان مخازن پلی اتیلن مورد استفاده قرار می گیرد. اگر شما لیست قیمت تمامی برندهای تولیدکننده محصولات پلی اتیلنی را مشاهده کنید خواهید دید تولید کنندگان به 2 دسته تقسیم می شوند.

1-دسته ای با قیمت های بالا و نزدیک به هم به همراه گارانتی های 3 و یا 5 ساله

برندهای قدیمی و پیشرو در حوزه تولید مخازن پلی اتیلن قیمت هایی نزدیک به یکدیگر دارند. قیمت آنها نیز به نسبت بالاتر است زیرا تمامی پارامترهای تولید با کیفیت را رعایت می کنند. گارانتی و خدمات پس از فروش آنها واقعی است و پس از فروش محصولاتشان، مشتری را به امان خدا رها نمی کنند.

2- دسته ای با قیمت های بسیار پایین تر با گارانتی های 10، 15 ساله به همراه بیمه عمر، بدنه و …!

تولید کنندگان محصولات دسته دوم به دلیل اینکه خرابی های محصولاتشان زیاد است، برای فرار روبه جلو و جلوگیری از بدنام شدنشان در بازار تبلیغات و ترفندهای بازاریابی زیادی می کنند. از جمله بیان گارانتی های طولانی، افزایش وزن و ضخامت، لایه های رنگی آنتی باکتریال، 4 لایه و 5 لایه و … .

چگونه بفهمیم یک مخزن آب پلی اتیلن با کیفیت است یا بی کیفیت؟

واقعیت فهمیدن کیفیت یک مخزن آب پلی اتیلن از روی ظاهر آن برای مشتریان عادی دشوار است. در حال حاضر مطمئن ترین راه این است که به برند و اعتبار فروشنده توجه فرمایید. البته می توانید قیمت مخزن را نیز مد نظر قرار دهید ولی ممکن است برای فریب مشتریان مخازن ارزان قیمت و بی کیفیت نیز با قیمت بالا به فروش برسد.

در هنگام خرید از فروشنده تمامی گواهی نامه های بهداشتی و استاندارد را بخواهید. این حق شماست که بتوانید این مدارک را مشاهده فرمایید.

در فروشگاه مخزن بازار فقط و فقط مخازن آب پلی اتیلن با کیفیت به فروش می رسد

خوشبختانه به لطف خدا، تلاش پرسنل فروشگاه مخزن بازار و تعهد و مسئولیت پذیری که همواره جز اصول این مجموعه بوده و انتخاب گزینشی محصولات توانستیم اعتماد مشتریان گرامی را جلب نماییم و مشتریان وفادار بسیاری بدست بیاوریم. تک تک محصولات عرضه شده در فروشگاه مخزن بازار بعد از بررسی های تخصصی و دقیق کارشناسانمان برای فروش انتخاب شده اند و اگرچه به خاطر این سختگیری ها از بخشی از سودهایمان صرفه نظر کردیم ولی در عوض تبدیل به برندی شدیم که کیفیت محصولات و خدمات پس از فروش در آن حرف اول و آخر را می زند.

شما تولیدکننده گرامی اگر فکر می کنید محصولات با کیفیتی دارید می توانید درخواست همکاریتان را به ما ارسال فرمایید. خوشبختانه ما تمامی تولیدکنندگان محصولات پلی اتیلنی و محصولاتشان را در ایران به خوبی میشناسیم به همین دلیل در اسرع وقت می توانیم مقدمات همکاری با شما را فراهم کنیم.

02144547176

مقالات مرتبط انتخابی:

عدم نصب مخزن پلی اتیلن پیش از پمپ آب ساختمان کاری اشتباه است زیرا:

اتصال مستقیم پمپ آب به شبکه آب شهری غیر قانونی است. به غیر از منع قانونی این کار موجب پرداخت آبهای چند برابری ( قبض آب به دلیل عملکرد ناصحیح کنتور مصرف چند برابری را نشان می دهد. ) می شود. به دلیل این که در مواقع اوج مصرف، آب کافی در لوله ها وجود ندارد، پمپ هوای داخل لوله ها را نیز به همراه آب مکش می کند. این مسئله علاوه بر تحمیل آب بهای چندبرابری، موجب خرابی پمپ و اختلال در عملکرد آن و نیز هزینه برق بیشتر نیز می گردد.

برای عملکرد بهتر پمپ تا حد امکان پمپ و مخزن ذخیره را نزدیک به هم نصب کنید. همچنین برای جلوگیری از کاویتاسیون قطر لوله رابط بین مخزن و پمپ را برابر یا بیشتر از قطر ورودی پمپ در نظر بگیرید. لازم به ذکر است به دلیل جریان دائمی ، همیشه آب داخل مخزن تازه می ماند.

پرسش های مشتریان

ارشاد رانهان:
سلام
پاسخ :آیا این مخزن برای نگهداری آب ژاول مناسب میباشد؟؟

در پاسخ به ارشاد.
پاسخ :سلام بله مناسب است.

وحید سلطانی نیا:
سلام ممنون از اطلاعات خیلی خوبتان. آیا می توان چند مخزن بیست هزار لیتری را به هم متصل ساخت؟

در پاسخ به وحید.
سلام بله به راحتی می توان چند صد هزار لیتر آب را به کمک این مخازن دخیره کرد.

عباس نصیری
آیا در مخزن پلی اتیلن ۲۰۰۰۰ عمودی میشود اسید فرمیک ذخیره کرد؟

بله پیشنهاد می کنم از مخازن سوپریور مخزن آب دات کتم استفاده کنید

اکبر زاده
سلام این مخازن سه لایه عایق حرارت هستند؟یعنی در معرض هوای ازاد دمای اب داخلش گرم و سرد نمیشه یا درزمستون در مناطق سرد اب توش یخ نمی زنه،؟ لطفا راهنمایی بفرمایین اگه تو ایمیل جواب بدین ممنون میشم.

سلام این مخازن نسبت به مخازن فلزی مقاومت دمایی بیشتری دارند و دنای آب را در زمان بیشتری حفظ می کنند. اگر نوع فومدار انها تهیه شوند این مقامت دمایی بسیار بیشتر خواهد شد.

کیا منتظری
با سلام
در سطح بازار انواع مختلفی از مخازن وجود دارد. چطوری میشه فهمید مخزن آب از مواد دسته دوم و کهنه ساخته شده است یا نه؟

در پاسخ به کیا منتظری.
سلام
اصولا کار ساده ای نیست و نتیجه قطعی و دقیق پس از آزمایش مشخص خواهد شد. ولی مانند بقیه مواد پلاستیکی دست دوم این مخازن بوی نامطبوعی دارند ، استحکام به مراتب کمتری دارند و هنگام سوراخ کاری پلاستیک جدا شده از آنها بیشتر شبیه پودر از بدنه مخزن جدا می شود، تا براده های به هم پیوسته پلاستیکی

منصوره احمدی نژاد:
سلام ببخشید میخواستم بدونم تانکرآب ۴ لایه هم دارید ۳۰۰۰لیتری نیازداریم. درضمن قیمت با تخفیف چقدر میشه ؟
و همچنین تنکابن تحویل میگیریم. کرایه میخوره یا نه ؟چقدر؟ممنون میشم راهنمایی کنید.

در پاسخ به منصوره.
سلام
بله انواع مخازن چهار لایه و پنج لایه حسب درخواست مشتریان گرامی در پلاستونیک تولید می شوند. امکان تحویل در بیشتر شهرهای ایران از طریق نمایندگی ها و یا با ارسال مستقیم از انبارهای کارخانه وجود دارد. پاسخهای تکمیلی ازطریق ایمیل خدمتتان ارسال شده است.

ابوالفضل دائمی پور:
با سلام وخسته نباشید.من به این مخزن واسه کشاوزی نیاز دارم.اهل رفسنجانم
آیا نمایندکی در استان کرمان دارین؟هزینه ارسال از تهران تا رفسنجان جقدر میشه؟با تشکر

در پاسخ به ابوالفضل.
سلام دوست عزیز امکان ارسال مخازن با حداقل هزینه به تمام نقاط کشور وجود دارد. جهت هماهنگی لطفا با تلفنهای دفتر فروش تماس حاصل فرمایید.

محسن انصاریان:
سلام ببخشیدمیخاستم مخازن پلی اتلین تا چند درجه تحمل دارن برای نگهداری اب در دمای ۸۰ درجه تا ۱۰۰ درجه مناسبه

سلام ، دوست عزیز حداکثر دمایی که شرکت گارانتی می کند ۵۵+ درجه می باشد.

سلام- آیا لیست قیمت مخازن پلی اتیلن در این سایت معتبر است؟

رحمانی فضلی:
سلام خوشبختانه در ۶ ماه گذشته پس از ریختن اسید سولفوریک غلیظ داخل مخزن اسید پلاستونیک هیچ مشکلی نداشتیم آیا با کنترل دما می توانیم داخل مخازن اسید ۵۰۰۰ لیتری پلاستونیک اسید سولفوریک ۹۸ را رقیق کنیم؟

در پاسخ به رحمانی فضلی.
سلام دوست عزیز در صورتی که دما همیشه کمتر از ۵۵ درجه باشد مشکلی وجود نخواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *