مخزن 20000 لیتری پلی اتیلن و پلاستیکی
مخزن 20000 لیتری پلی اتیلن

مخزن 20000 لیتری پلی اتیلن | مخزن 20 هزار لیتر ضد جبلک و آنتی باکتریال

مخزن 20000 لیتری پلی اتیلن

مخزن 20000 لیتری پلی اتیلن با قطر 290 cm و ارتفاع 335 cm در دو نوع تک جداره (تک لایه) و سه جداره (سه لایه) تولید شده و آماده فروش می باشد. برای تولید این مخزن از پلی اتیلن فود گرید 3840 پتروشیمی تبریز استفاده شده است.

قالب مخزن 20000 لیتری به گونه ای طراحی شده است تا بدون هیچ گونه مشکلی فشارهای ناشی از مایعات ذخیره شده در داخل آن به تمامی قسمت ها وارد شده در نتیجه باعث استحکام و طول عمر بیشتر مخزن می شود.

برای خرید مخزن بیست هزار لیتری و یا اطلاع از قیمت مخزن 20 هزار لیتری نیاز به مشاوره دارید؟

کافی است با شماره 02144547176 تماس بگیرید. کارشناسان فروش مخزن بازار آماده ارائه مشاوره های تخصصی به شما می باشند. 

امکان ارسال نقشه فنی، محل نصب  و اتصالات استاندارد مخزن 20000 لیتر

مشخصات مخزن 20000 لیتری

* دارای تاییدیه سازمان غذا و دارو
*دارای پروانه بهداشتی ساخت
*دارای نشان ملی استاندارد ایران
* ضخامت استاندارد و یکنواخت
* گارانتیو خدمات پس از فروش 10 ساله
* قابل تولید در انواع تک لایه و چند لایه

مخزن 20000 لیتری سه لایه

مخزن پلی اتیلن 20000 لیتری سه لایه ضد جلبک و آنتی باکتریال بوده و  برای ذخیره آب شرب در محیطهای روشن و زیر نور مستقیم آفتاب پیشنهاد می گردد. مخزن بیست هزار لیتری از بزرگ ترین و حجیم ترین مخازن پلی اتیلنی است که به صوزت یکپارچه در حال حاضر در کشورمان تولید می شود .

*تخلیه و بارگیری آسان
*صددرصد ضد خوردگی
*مواد اولیه کاملا نو و دارای پروانه بهداشتی ساخت

قیمت مخزن 20000 لیتری| ابعاد مخزن 20000 لیتری

برای اطلاع از قیمت مخزن 20000 لیتری (مخزن 20 هزار لیتری) و همچنین قیمت بروز سایر مخازن حجیم پلی اتیلن و پلاستیکی با ما تماس بگیرید.

* مخزن 20000 لیتری تک جداره و سه جداره از نظر ضخامت با یکدیگر تفاوتی ندارند. برای ذخیره آب شرب از مخازن سه لایه با لایه تیره رنگ میانی استفاده می شود تا آب درون مخزن هیچگونه باکتری و جلبکی به خود نگیرد. بنابراین در صورتی که محل نصب مخزن در برابر تابش نور خورشید باشد باید از مخزن آب 20 هزار لیتری استفاده نمایید.
توجه توجه : برای حمل و جابه جایی مخزن 20000 لیتری نیاز به جرثقیل و یا لیفتراک خواهید داشت. همچنین برای مهار حرکات پاندولی در هنگام بلند کردن مخزن، بهتر است دو الی سه نفر با استفاده از طناب مخزن را کنترل نمایند.

مخازن پلی اتیلن حجیم , مخزن آب پلاستیکی بزرگ

مخازن پلی اتیلن حجیم و مخزن آب پلاستیکی بزرگ
مخازن پلی اتیلن حجیم , مخزن آب پلاستیکی بزرگ

محل نصب مخزن 20000 لیتری

در اولین قدم باید حتماً بررسی نمایید که آبا محل نصب مخزن توانایی تحمل 20 تن بار را خواهد داشت یا خیر. همچنین سطح محل نصب این مخزن باید به خوبی لیسه کشی شده باشد و هرگونه سنگ ریزه ، کلوخ ، پستی و بلندی باید از بین رفته باشد. عدم توجه به این نکات احتمال سوراخی و یا پارکی مخزن در دراز مدت را افزایش خواهد داد.

چگونه حجم مخازن بزرگ پلی اتیلنی را گسترش دهیم؟

با توجه به محدود بودن حجم مخازن حجیم و بزرگ پلی اتیلنی و به صرفه نبودن تولید این محصولات، به راحتی می توان با اتصال موازی چند عدد مخزن 20 هزار لیتری  می توان به اندازه حجم دلخواه اقدام به ذخیره سازی نمود.

مخزن 120000 لیتری پلی اتیلن و پلاستیکی
اتصال مخزن 20000 لیتری پلی اتیلن و ساخت مخزن 120 هزار لیتری

مقالات مرتبط انتخابی:

مخزن پلی اتیلن برای ذخیره سازی آب و طیف وسیعی از سیالات مورد استفاده قرار می گیرد.این مخازن که در بین عموم مردم با عنوان مخازن پلاستیکی نیز شناخته می شوند عموماً در ساختمان ها، صنایع کشاورزی، شیمیایی و خوراکی برای ذخیره سازی و حمل و نقل آب و دیگر مایعاتمورد استفاده قرار می گیرد. در حال حاضر در دنیا ذخیره سازی و حمل و بسته بندی انواع آفت کش ها و بسیاری از مواد شیمیایی توسط مخازن پلی اتیلنی انجام می شود.

مخازن پلی اتیلن در سال های اخیر به دلیل مزایای بسیار، مورد توجه تمامی بخش های عمومی و صنعتی واقع شده است و جایگزین سایر مخازن نظیر مخازن فلزی، مخازن بتونی و مخازن فایبرگلاس شده است.

مزایای و معایب مخازن پلی اتیلن

قیمت مخازن پلی اتیلن نسبت به سایر مخازن ارزان تر بوده و در بازار در دسترس تر هستند.
از نظر طراحی و نما، بسیار زیباتر از سایر مخازن هستند و می توان آنها را حتی در مکان هایی که در معرض دید هستند بدون نگرانی از نظر زیبایی شناختی نصب کرد.
برای نگهداری دامنه وسیعی از مواد می توان از این مخازن استفاده کرد و با توجه به جنس و ترکیب ساختاری شان می توانند برای مقاصد و اهداف مختلف مورد استفاده قرار گیرند.
در رابطه با طراحی و از نقطه نظر شکل پذیری می توانند در شکل ها و مدل ها مختلف و مناسب برای فضاهای مختلف تولید شوند.
دارای وزن نسبتا کمی بوده و به راحتی قابل حمل و جابجایی هستند.
در برابر خوردگی بسیار مقاوم هستند و طول عمر قابل توجهی از خود نشان می دهند. انواعی از آنها نیز به دلیل داشتن مواد آنتی یووی در برابر اثر مخرب اشعبه فرابنفش آفتاب بسیار مقاوم هستند.
نقاط ضعف مخازن پلی اتیلن
همان طور که همه می دانند هیچ محصولی همیشگی نیست و مخازن و تانکرهای نگهداری و حمل مواد همه پس از مدتی از بین می روند. مخازن پلی اتیلن نسبت به انواع دیگر مخازن طول عمر بسیار بالاتری دارند. یکی نقاط ضعف این مخازن نسبت به مخازن فلزی آسیب پذیری آنها در برابر ضربات شدید مکانیکی است که به یک نقطه وارد می شود.

یک مخزن پلی اتیلن در طول یک دوره طولانی زمانی بیش از ۱۰ سال در محیط باز قرار گیرد و دارای لایه محافظ در برابر یووی نباشد، یا تراکم آنتی یو وی در لایه بیرونی آن کم باشد، تابش اشعه ماوراء بنفش خورشید می تواند ترکیبات پلی اتیلنی موجود در آن را از بین ببرد و آن را از یک ماده سخت و انعطاف پذیر به یک ماده سخت و شکننده تبدیل می کند و این احتمال شکستگی مخازن را افزایش می دهد.

پرسش های مشتریان

علی احمدی :
سلام وقتتون بخیر، آیا در وجه طولی مخزن پلی اتیلن ۱۰۰۰ زیرپله میشود فیتینگ نصب کرد؟

پاسخ کارشناس فروش: در شرایطی خاص این کار قابل انجام است. باید حتماً با کارشناس فنی ما تماس بگیرید .

عباس نصیریان :
آیا در مخزن پلی اتیلن 20 هزار لیتری پلی اتیلن عمودی میشود اسید فرمیک ذخیره کرد؟

پاسخ کارشناس فروش: مخازن معمولی پلی اتیلن، برای نگهداری اسید فرمیک ضعیف می باشند و حتماً باید از مخازن پلی اتیلن ویژه ذخیره سازی اسید ها استفاده نمایید.

هادی سقزی :
سلام .مخزن پلی اتیلن ۱۰۰ لیتری در دمای منفی ۱۰ درجه دچار یخ زدگی میشود یا خیر؟

پاسخ کارشناس فروش: سلام. در صورتی که آب درون این مخزن ثابت بماند و حرکتی نداشته باشد یخ خواهد زد.

احمد رضا عابدینی :
آیا مخزن پلی اتیلن ۲۵۰ لیتری برای یک منزل ویلایی ۱۸۰ متری مناسب است ؟

پاسخ کارشناس فروش: برای پاسخ به این پرسش باید شما تعداد نفراتی که در این منزل ساکن هستند و همچنین میزان افت فشار و یا قطعی را نیز اعلام نماید.

حمید علی عسگری:
سلام .از مخزن ۵۰۰ لیتری عمودی پلی اتیلن میشه توی تراس استفاده بشه؟ منظورم اینه تراس میتونه وزنشو تحمل کنه؟

پاسخ کارشناس فروش: سلام . اکثر ترسا های میتونن این مقدار وزن رو تحمل کنن ولی حتماً شما باید از سازنده منزلتون و یا یک مهندس سازه مشورت بگیرید و ببینید آیا ترس شما به گونه هست که بتونه 500 کیلوگرم آب رو تحمل کنه یا خیر

سامان انوری:
از مخزن پلی اتیلن ۱۰۰۰ عمودی میشه بدون پایه هم استفاده کرد؟

پاسخ کارشناس فروش: بله دوست عزیز، خیلی وقت ها شما نیاز به پایه نخواهید داشت.

رضا جعفری جوزانی:
آیا مخزن پلی اتیلن ۴۰۰ لیتری برای بالا پشت بوم مناسب است ؟ جلو آفتاب مشکلی ندارد؟

سلام. سه لایه باشه مشکلی پیش نمیاد.

حسین کمال زادگان :
ایا از مخزن پلی اتیلن هزار لیتری میتوان برای آب مقطر استفاده کرد؟

پاسخ کارشناسان فروش: بله بدونه هیچگونه مشکلی می تونید آب مقطر رو ذخیره سازی کنید.

داوود اصغریان مقدم :
سلام ضمن تشکر از اطلاعات خیلی خوب سایت شما آیا این تانکر پلی اتیلن بیست هزار لیتری برای ذخیره آب شرب در محیط نیمه روشن مناسب است؟ در جایی که سایه هم باشد جلبک می زند؟

پاسخ کارشناس فروش: سلام پیشنهاد می کتنم از مخزن پلی اتیلن بیست هزار لیتری سه لایه استفاده کنید. فقط جاهایی که تاریک تا نیمه تاریک باشد امکان جلبک زدن وجود ندارد. جلبک در نور غیر مستقیم هم شانس رشد دارد. حتی لامپ مهتابی اگر طولانی مدت و به صورت مداوم روشن باشد می تواند تا حدودی باعث رشد جلبک در مخارن بی رنگ یا تک لایه شود.

مطلب پیشنهادی

مخزن آب پلی اتیلن اصفهان

قیمت مخزن آب پلی اتیلن در اصفهان | فروش مخزن، منبع و تانکر آب در اصفهان

مخزن آب پلی اتیلن برای ذخیره سازی و نگهداری آب شرب مورد استفاده قرار می گیرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *