مخازن مکعبی

مخازن آب پلی اتیلن مکعبی

مخازن مکعبی که با عنوان مخازن کتابی یا مخازن آسانرو نیز شناخته می شود در حجم های 230 لیتری، 800 لیتری، 1000 لیتری و 2000 لیتری تولید شده و آماده فروش می باشند.

چرا مخازن آب مکعبی؟

این مخازن برای پاسخگویی به نیاز مشتریانی که فضای کافی برای نصب سایر مخازن پلی اتیلنی را ندارند طراحی و تولید شده است. ابعاد مخازن مکعبی به گونه ای در نظر گرفته شده تا بتوان آنها را از باریکترین درب ها و کم فضا ترین مکان های عبور داده و نصب کرد. مخازن آب پلی اتیلن مکعبی از مخازن افقی و عمودی به خاطر نوع طراحی و مواد اولیه بیشتر گرانتر می باشند و تنها در صورتی که مشکل جدی در ابعاد دیگر مخازن دارید، مخازن مکعبی پلی اتیلنی پیشنهاد می شوند.

نام های دیگری که مخزن مکعبی با آنها شناخته می شود: تانکر آب پلاستیکی مکعبی، منبع آب آسان رو، مخزن مکعبی افقی یا مخزن مکعب مستطیلی

مخزن آب پلی اتیلن مکعبی یا کتابی
مخزن آب پلی اتیلن مکعبی یا کتابی

ویژگی های مخازن آب مکعبی:
دارای نشان استاندارد ملی ایران -تولید شده به صورت یکپارچه -اننتقال حرارت نسبتاً پایین -قابلیت حمل و نقل آسان -نصب سریع و آسان -مخازن سه لایه دارای لایه مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش (آنتی یو وی) و ضد جلبک ( نگهداری آب شرب) -مقاوم در برابر اسیدها، بازها و مواد خورنده -دارای 36 ماه گارانتی تعویض و 10 سال خدمات پس از فروش.
شما مشتریان عزیز می توانید در هنگام ثبت سفارش انواع مخازن مکعبی پلی اتیلنی ( پلاستیکی) اقدام به ثبت سفارش اتصالات و ورودی خروجی های مورد نیاز و همچنین سایر لوازم جانبی نمایید.

لیست قیمت مخازن آب مکعبی

برای مشاهده لیست قیمت بروز مخازن آب مکعبی یا کتابی  کلیک نمایید

[ninja_tables id=”11716″]
  • مخزن مکعبی 230 لیتری
    مخزن مکعبی 230 لیتری
    مخزن مکعبی 230 لیتری
  • مخزن مکعبی 800 لیتری
    مخزن مکعبی 800 لیتری
    مخزن مکعبی 800 لیتری
  • مخزن آب مکعبی 1000 لیتری
    مخزن آب مکعبی 1000 لیتری
    مخزن آب مکعبی 1000 لیتری
  • مخزن آب مکعبی 2000 لیتری پلی اتیلن
    مخزن آب مکعبی 2000 لیتری
    مخزن آب مکعبی 2000 لیتری

///

مقالات مرتبط انتخابی:

مطمئنا هیچ یک از ما دوست نداریم مخزن آب پلی اتیلنی که درون آن آب نگهداری می کنیم جلبک بزند. زیرا این جلبک باعث تغییر در بو و مزه آب شده و همچنین در طولانی مدت می تواند موجب رشد کپک و باکتری های مختلفی شود.

رشد جلبک ها بیشتر در مناطق گرمسیر صورت می گیرد چرا که زمینه و شرایط رشد جلبک در این مناطق آماده تر است. جلبک ها دارای رنگ سبز و ماده ای به حالت لزج می باشد که بر روی دیواره های مخزن ها رشد می کنند و بسیار متراکم هستند این گیاهان تک سلولی از خود بوی بسیار نامطبوعی را نیز ایجاد می کنند .

روش های جلوگیری از جلبک زدن مخزن آب پلی اتیلن

اولین روشی که به شما پیشنهاد می شود استفاده از مخزن های آب ضد جلبک می باشد که شما می توانید با تهیه و خریداری آن ها از مزیت داشتن یک مخزن ضد جلبک برخوردار باشید. امروزه مخزن های پلی اتیلن عرضه شده در مخرن آب دات کام از بهترین و با کیفیت ترین مخازنی هستند که توسط شرکت بزرگ و معتبر فعال در این عرصه تولید می شوند.

  • مخزن آب را زیر تابش نور مستقیم خورشید نصب نکنید: یکی از عوامل مهم در رشد و تشکیل جلبک در مخزن های آب ، تابش مستقیم نور خورشید می باشد به همین دلیل توصیه می شود که تا حدالامکان مخزن های آب خود را در محل سایه و به دور از تابش مستقیم خورشید قرار دهید. بیشترین رشد جلبک ها در مخزن های مشاهده می شود که بر روی پشت بام ساختمان ها مستقرر هستند که در این صورت نیز می توانید سایه بانی برای مخزن آبی خود مهیا کنید تا از تابش مستقیم آفتاب به دور بماند.
  • مخزن آب را به کمک پوششهایی مانند فوم با پوشش آلمینیوم یا نایلون حبابدار با پوشش ورقه آلومینیوم و با کمک سیم مفتول بپوشانید تا هم میزان رسیدن نور را به آنها را به حداقل برسانید و هم در برابر گرما و سرما برای مدت زمان بیشتر دمای آب داخل آنها ثابت باقی بماند.
  • مخزن آب خود را به صورت مرتب تمیز کنید: اگر دارای یک مخزن آبی در ساختمان مسکونی و یا اداری خود هستید به شما توصیه می شود که هر چند ماه یک بار مخزن خود را تمیز و شست و شوی دهید. در بسیار از موارد مشاهده شده است که برخی از افراد سالیان سال مخزن های آب خود را تمیز نمی کنند که همین گزینه می تواند بستر خوبی برای رشد جلبک ها باشد. بنابراین یکی از بهترین راه ها برای جلوگیری از رشد جلبک در مخزن آب نظافت ادواری داخل مخزن آب می باشد که دوستان عزیز بایستی آن را جدی گرفته و هر چند وقت یکبار به نظافت درون مخزن آب خود بپردازند.
  • تمام محفظه های که نور از آنجا به داخل مخزن تابش می کند را مسدود کنید: از دیگر راه های جلوگیری از رشد جلبک در مخزن آب می توان به مسدود کردن تمام محفظه های که نور خورشید به آن ورود پیدا می کند. هم چنین با مسدود کردن تمام محفظه های ورودی از ورود سایر اجسام نیز به داخل مخزن جلو گیری نموده و باعث سالم و تمیز ماندن آب درون مخزن خواهید شد. بنابراین در صورت مشاهده هر گونه ترک و یا سوراخی در بدنه مخزن، با نمایندگی مربوطه تماس حاصل فرمایید تا همکاران حاضر در قسمت خدمات پس از فروش با استفاده از پیشرفته ترین جوش WELDING TANK در کم ترین زمان مشکل به وجود آمده را حل نمایند.
  • اضافه کردن مواد شیمیایی و فیلتراسون کردن : یکی از راحت ترین و آسان ترین راه های جلوگیری از رشد جلبک در مخزن آب می تواند استفاده از فیلتر آب و خرید مخزن ضد جلبک مخزن آب دات کام باشد. مواد شیمیایی موجود در فیلتراسون های به کار رفته شده در درون مخزن های آب مانع از رشد و تجمع جلبک ها می شود. البته بایستی به این نکته توجه داشته باشید که مواد شیمیایی مورد استفاده برای سلامتی انسان ها بی ضرر می باشد.

منبع: چگونه از مانع از رشد جلبک شویم؟

پرسش های مشتریان

علی تاجیک:
این تانکر پلی اتیلن بزرگ را می توان روی کف پارکینگ قرار داد؟ نیاز به کف سازی دارد؟ آیا تانکر پلی اتیلن پنج هزار لیتری همان نوع پلاستیکی آن است؟

پاسخ : بله کف پارکینگ اگر کاملا صاف باشد و فاقد سنگریزه . محل قرار گیری مخزن باید کاملا یکنواخت و بدون پستی و بلندی باشد. این مخازن از پلی اتیلن تولید می شوند که نوعی پلاستیک می باشند.

سهیل مرادی کرمانی :
آیا امکان نصب همزن در مخازن عمودی هست؟

پاسخ: بله می بایست همزن و تجهیزات روی شاسی فلزی نصب شوند و وزنشان روی مخزن نباشد

ایمان مروتی:
سلام خیلی خوبه که دو تا درب داره هم تو تخلیه با جرثقیل به دردمان خورد(تسمه از داخل آن رد کردیم ) و هم خیلی خوب می توان داخل مخزن را دید. تانکر ده هزار لیتری قبلی تک درب بود و موقع کنترل و نگاه به داخل مخزن جلوی نور گرفته می شد. وقتی هر دو درب این تانکر باز باشد داخل کاملا دیده می شود. همه چیز عالی بود. لطفا بابت خرید یک تانکر ده هزار لیتری دیگر برای کارخاته ورامین پیش فاکتور ایمیل فرمایید. ممنون

با سلام و احترام ایمیل پیش فاکتور خدمتتان ارسال شد.

حسین زاده:
سلام تانکر ده هزار لیتری بیش از سه لایه چه برتری داره نسبت به آن؟

سلام مخازن چند لایه اصولا بیشتر با اهدف اضافه کردن لایه ای به عنوان عایق تولید می شوند. لایه مشکی برای ممانعت از نفوذ نور و لایه فوم برای کاهش رسانایی دما . مخازن سه لایه مشکی مخزن آب دات کام کاملا ضد جلبک می باشند و نیاز به اضافه کردن لایه رنگی دیگری برای فیلتر نور خورشید ندارند. البته درخواست مشتری امکان تولید مخازن سه ، چهار ، پنج لایه . بیشتر هم وجود دارد.

رضا رضوانی:
آیا محدودیتی برای نصب فیتینگ بر روی تانکر ده هزار لیتری وجود دارد؟ من هر چهار طرف آن فیتینگ ۴ اینچ نصب کردم ولی یک تاسیساتی به من گفت این کار مخزن را ضعیف می کند. کسی می داند؟

چهار تا محل استاندارد نصب فیتینگ دارد و مشکلی وجود ندارد.

کوروش تهام زاده:
سلام خسته نباشید
میتونیم برای نصب محل ورودی بالای مخزن و محل خروجی قسمت پایین مخزن رو انتخاب کنیم؟؟؟

سلام. تنها در محل های مجاز نصب اتصالات که در تصویر مخزن نیز قابل مشاهده است امکان نصب اتصالات وجود دارد. در غیر این صورت محصول شما از شرایط گارانتی خارج می شود. ما به شما مخازن قیفی که امکان نصب اتصالات در بالا و انتها آنها وجود دارد را پیشنهاد می کنیم.

مریم حسنی:
سلام میشه این مخزن پلی اتیلن کتابی رو پشت هم به همدیگه وصل کرد؟ چون ما درب اتاق تاسیساتمون کوچیکه مخزن بزرگ نمیتونیم ببریم اونجا.

سلام بله خانم می توانید چیدمانشان را به این صورت قرار دهید و به روش سری یا موازی به هم متصل سازید تا به حجم آب مورد نیازتان دست یابید

Summary
product image
Author Rating
1star1star1star1star1star
Aggregate Rating
3 based on 17 votes
Brand Name
پلاستونیک - مخزن آب دات کام
Product Name
مخزن مکعبی
Price
IRR 6360000
Product Availability
Available in Stock

2 نظرات

  1. سلام
    آيا امكان نگهداري در زير خاك وجود دارد و مدفون كردن آن مشكلي ايجاد نمي كن؟
    قصد دارم چند تا را بصورت موازي به هم وصل كنم و براي آبياري درختان باغ استفاده كنم.

    • رضا ایمانی

      سلام. خیر نباید فشاری از جانب خاک به بدنه مخازن پلی اتیلنی وارد شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *