قیمت مخزن آب پلاستیکی تهران
قیمت مخزن آب پلاستیکی تهران

قیمت مخزن آب پلاستیکی تهران

قیمت مخزن آب پلاستیکی تهران – لیست قیمت مخزن آب پلاستیکی در تهران و شهرستان های استان تهران – قیمت و ابعاد مخازن پلاستیکی در تهران

مخزن آب پلاستیکی، برای ذخیره سازی آب شرب مورد استفاده قرار می گیرد . مخزن آب پلاستیکی تولید شده از پلی اتیلن باید دارای لایه ای تیره رنگ در داخل بدنه خود باشد تا مانع از عبور نور خورشید و رشد جلبک و باکتری در داخل مخزن شود به همین دلیل استفاده از مخازن پلی اتیلنی تک لایه برای ذخیره آب شرب پیشنهاد نمی شود و از این مخازن بیشتر برای نگهداری روغن، اسید، سوخت و … استفاده می شود.

قیمت مخزن آب پلاستیکی در تهران

قیمت مخزن آب پلاستیکی در تهران
قیمت مخزن آب پلاستیکی در تهران
  • قیمت مخزن آب پلاستیکی در اسلامشهر
  • قیمت مخزن آب پلاستیکی در بهارستان
  • قیمت مخزن آب پلاستیکی در پاکدشت
  • قیمت مخزن آب پلاستیکی در پردیس
  • قیمت مخزن آب پلاستیکی در پیشوا
  • قیمت مخزن آب پلاستیکی در دماوند
  • قیمت مخزن آب پلاستیکی در رباط کریم
  • قیمت مخزن آب پلاستیکی در شهر ری
  • قیمت مخزن آب پلاستیکی در شمیرانات
  • قیمت مخزن آب پلاستیکی در شهریار، شهرقدس و اندیشه
  • قیمت مخزن آب پلاستیکی در ملارد، ورامین و قرچک
  • قیمت مخزن آب پلاستیکی در تهران

 

پرسش های متداول در مورد قیمت مخزن آب پلاستیکی در تهران:

درخواست خرید و اطلاع از قیمت عمده مخزن آب پلاستیکی در تهران

[gravityform id=”3″ title=”false” description=”true”]

مقالات مرتبط انتخابی:

1- سایز مخزن پلی اتیلن چقدر باشد؟

عناصر مهمی در انتخاب اندازه‌ی مخزن پلی اتیلن تاثیر گذارند. مخزن‌های بزرگتر پلی اتیلنی نیاز ندارند که مرتباً پر و خالی شوند. این می‌تواند باعث صرفه جویی در هزینه، زمان و مقدار کاری که برای دوباره پر کردن مخزن نیاز است، شود. مخازن پلی اتیلن بزرگتر نسبت به چند مخزنِ کوچکتر در کنار هم فضای کمتری را اشغال می‌کنند. از طرفی دیگر مخازن کوچکتر در هنگام وقوع یک واقعه‌ی خروجِ محتویات مخزن، هزینه‌ی اقتصادی کمتری را به شما تحمیل می‌کنند.

2- کاربرد مخزن پلی اتیلن و مورد استفاده از آن چیست؟

مخازن پلی اتیلن عمودی برای نگه داری و ذخیره سازیدر جای ثابت طراحی شده‌اند و مخازن پلی اتیلن افقی علاوه بر ذخیره آب به صورت ثابت ، برای سوار شدن بر روی کامیون‌های بزرگ و حمل و نقل مناسب هستند.

3- ضخامت و وزن مخزن چقدر باشد؟

این موضوع کاملاً به چگالی و سنگینی موادی که می خواهید درون مخزن نگهداری کنید وابسته است. مخازن استاندارد مخزن آب دات کام برای بسیاری از مخازن پلی اتیلنی که قرار است ذخیره سازی انجام داده یا در حمل و نقل استفاده شوند، مناسب است. اگر مخزن قرار است در محیطی داخلی قرار گیرد یا در محیطی خارجی در زیر یک سقف قرار گیرد، نیز همین مخازن استاندارد مخزن آب دات کام مناسب هستند. اما اگر می‌خواهید اطمینان حاصل کنید که مشکلی پیش نخواهد آمد و می‌خواهید مخازن خودتان عمر بیشتری داشته باشند پس می‌توانید به سراغ گزینه‌ی گران تر بروید و مخازن پلی اتیلن سوپریور مخزن آب دات کام را تهیه کنید. مخصوصا اگر مخازنی که میخواهید تهیه کنید فوق حجیم هستند، مخزن سوپریور مخزن آب دات کام پیشنهاد می‌شود.

4- آیا نیاز به خدمات پس از فروش و گارانتی خواهم داشت؟

همیشه در نظر داشته باشید که چقدر گارانتی برای شما مهم است. اگر مشکلی برای مخزن پیش بیاید، فروشنده از گارانتی استفاده می‌کند تا خدماتی برای مخزن فراهم کند و آن را بهبود دهد؟ همینطور این مهم است که بدانید نصب مخزن توسط خودتان بر روی گارانتی اثری دارد یا خیر.

5- قیمت مخازن پلی اتیلن در بازار متنوع است. مخزن گران یا ارزان تهیه کنم؟

با حقیقت‌هایی که از توضیحات قبلی دریافت کرده‌اید، می‌توانید در نظر بگیرید که قیمت ارائه شده برای مخزن پلی اتیلنِ مورد نظر مناسب است یا خیر. ابتدا تمام ویژگی‌ها را با بقیه‌ی مخازن پلی اتیلن مقایسه کنید و همینطور هدف استفاده‌ی خودتان از آن را نیز در نظر داشته باشید. در نهایت نیز خدمات پس از فروش و همینطور گارانتی را در نظر داشته باشید و با محصول دیگر شرکت‌ها آن را مقایسه کنید. حالا که این موارد را در نظر گرفتید، پایین قیمت ترین مخزنی که تمام موارد موردنیاز شما را تامین می‌کند می‌تواند بهترین گزینه باشد. البته باید اطمینان حاصل کنید که قیمت پایین به معنای کیفیت پایین مخزن نباشد.

6- از میان مخازن پلی اتیلن، فایبرگلاس و فلزی کدام یک انتخاب بهتری برای من است؟

همه‌ی مخازن در دسته های مختلف نقاط قوت و نقاط ضعف خود را دارند. مخازنی که از دیگر جنس ها ساخته شده‌اند امکان دارد ماندگاری بیشتری داشته باشند و در شرایط مختلف محیطی و جوی نگه‌دارنده‌ی بهتری باشند اما قیمت بسیار بالاتری دارند و همینطور انعطاف مخازن پلی اتیلن که می‌توان آنها را تقریبا با هر شکلی با قیمت مناسب تهیه کرد را دارا نیستند.

پرسش های مشتریان

علی تاجیک:
این تانکر پلی اتیلن بزرگ را می توان روی کف پارکینگ قرار داد؟ نیاز به کف سازی دارد؟ آیا تانکر پلی اتیلن پنج هزار لیتری همان نوع پلاستیکی آن است؟

پاسخ : بله کف پارکینگ اگر کاملا صاف باشد و فاقد سنگریزه . محل قرار گیری مخزن باید کاملا یکنواخت و بدون پستی و بلندی باشد. این مخازن از پلی اتیلن تولید می شوند که نوعی پلاستیک می باشند.

سهیل مرادی کرمانی :
آیا امکان نصب همزن در مخازن عمودی هست؟

پاسخ: بله می بایست همزن و تجهیزات روی شاسی فلزی نصب شوند و وزنشان روی مخزن نباشد

ایمان مروتی:
سلام خیلی خوبه که دو تا درب داره هم تو تخلیه با جرثقیل به دردمان خورد(تسمه از داخل آن رد کردیم ) و هم خیلی خوب می توان داخل مخزن را دید. تانکر ده هزار لیتری قبلی تک درب بود و موقع کنترل و نگاه به داخل مخزن جلوی نور گرفته می شد. وقتی هر دو درب این تانکر باز باشد داخل کاملا دیده می شود. همه چیز عالی بود. لطفا بابت خرید یک تانکر ده هزار لیتری دیگر برای کارخاته ورامین پیش فاکتور ایمیل فرمایید. ممنون

با سلام و احترام ایمیل پیش فاکتور خدمتتان ارسال شد.

حسین زاده:
سلام تانکر ده هزار لیتری بیش از سه لایه چه برتری داره نسبت به آن؟

سلام مخازن چند لایه اصولا بیشتر با اهدف اضافه کردن لایه ای به عنوان عایق تولید می شوند. لایه مشکی برای ممانعت از نفوذ نور و لایه فوم برای کاهش رسانایی دما . مخازن سه لایه مشکی مخزن آب دات کام کاملا ضد جلبک می باشند و نیاز به اضافه کردن لایه رنگی دیگری برای فیلتر نور خورشید ندارند. البته درخواست مشتری امکان تولید مخازن سه ، چهار ، پنج لایه . بیشتر هم وجود دارد.

رضا رضوانی:
آیا محدودیتی برای نصب فیتینگ بر روی تانکر ده هزار لیتری وجود دارد؟ من هر چهار طرف آن فیتینگ ۴ اینچ نصب کردم ولی یک تاسیساتی به من گفت این کار مخزن را ضعیف می کند. کسی می داند؟

چهار تا محل استاندارد نصب فیتینگ دارد و مشکلی وجود ندارد.

کوروش تهام زاده:
سلام خسته نباشید
میتونیم برای نصب محل ورودی بالای مخزن و محل خروجی قسمت پایین مخزن رو انتخاب کنیم؟؟؟

سلام. تنها در محل های مجاز نصب اتصالات که در تصویر مخزن نیز قابل مشاهده است امکان نصب اتصالات وجود دارد. در غیر این صورت محصول شما از شرایط گارانتی خارج می شود. ما به شما مخازن قیفی که امکان نصب اتصالات در بالا و انتها آنها وجود دارد را پیشنهاد می کنیم.

مریم حسنی:
سلام میشه این مخزن پلی اتیلن کتابی رو پشت هم به همدیگه وصل کرد؟ چون ما درب اتاق تاسیساتمون کوچیکه مخزن بزرگ نمیتونیم ببریم اونجا.

سلام بله خانم می توانید چیدمانشان را به این صورت قرار دهید و به روش سری یا موازی به هم متصل سازید تا به حجم آب مورد نیازتان دست یابید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *