فروش مخزن آب پلی اتیلن تهران
فروش مخزن آب پلی اتیلن تهران

فروش مخزن آب پلی اتیلن تهران

فروش مخزن آب پلی اتیلن تهران – خرید مخزن آب پلی اتیلن تهران

مخزن آب پلی اتیلن، برای ذخیره سازی آب شرب مورد استفاده قرار می گیرد . مخزن آب تولید شده از پلی اتیلن باید دارای لایه ای تیره رنگ در داخل بدنه خود باشد تا مانع از عبور نور خورشید و رشد جلبک و باکتری در داخل مخزن شود به همین دلیل استفاده از مخازن پلی اتیلنی تک لایه برای ذخیره آب شرب پیشنهاد نمی شود و از این مخازن بیشتر برای نگهداری روغن، اسید، سوخت و … استفاده می شود.

فروش مخزن آب پلی اتیلن در تهران

فروش مخزن آب پلی اتیلن در تهران
فروش مخزن آب پلی اتیلن در تهران
  • فروش مخزن آب پلی اتیلن در اسلامشهر
  • فروش مخزن آب پلی اتیلن در بهارستان
  • فروش مخزن آب پلی اتیلن در پاکدشت
  • فروش مخزن آب پلی اتیلن در پردیس
  • فروش مخزن آب پلی اتیلن در پیشوا
  • فروش مخزن آب پلی اتیلن در دماوند
  • فروش مخزن آب پلی اتیلن در رباط کریم
  • فروش مخزن آب پلی اتیلن در شهر ری
  • فروش مخزن آب پلی اتیلن در شمیرانات
  • فروش مخزن آب پلی اتیلن در شهریار، شهرقدس و اندیشه
  • فروش مخزن آب پلی اتیلن در ملارد، ورامین و قرچک
  • فروش مخزن آب پلی اتیلن در تهران

فروش انواع مخازن آب پلی اتیلن در تهران:

فروش مخزن افقی خوابیده:
مخازن افقی که به صورت خوابیده و بر روی پایه های پلی اتیلنی نصب شده اند در سایزها و ابعاد 70 لیتر تا 5000 لیتر موجود می باشند. همچنین این مخازن به صورت تک لایه ، سه لایه و تقویت شده چند لایه (سفارشی) تولید شده اند.  بیشترین استفاده از مخازن پلاستیکی افقی، ذخیره آب شرب ساختمان می باشد که عمدتاً بر روی پشت بام نصب می شوند. وزن مخزن افقی به دلیل وجود پایه های پلی اتیلنی بیشتر از وزن مخزن عمودی هم حجم است.

فروش مخزن عمودی:
مخازن پلی اتیلن عمودی (ایستاده) از 100 لیتر تا 20000 لیتر و در انواع تک لایه و سه لایه تولید شده و آماده فروش می باشند

فروش مخزن مکعبی – کتابی :
مخزن پلاستیکی مکعبی به گونه ای طراحی شده است تا در فضاهای بسیار باریک و کوچک نیز بتوان عبور داده و نصب شوند. درحال حاضر مخازن مکعبی پلی اتیلن پلاستونیک در حجم های 230 لیتری ، 800 لیتری ، 1000 لیتری و 2000 لیتری تولید شده و آماده فروش می باشند.

فروش مخزن زیرپله ای:
مخزن زیرپله ای با سایز 500 لیتر و 1000 لیتر تولید شده اند و با توجه به نوع طراحی آن ها در اکثر فضاهای زیرپله ای ساختمان ها قابل نصب می باشند.درون بدنه این منبع آب زیرپله ای تقویت کننده هایی نصب شده است تا مشکلی بابت تغییر شکل مخزن در هنگام آبگیری ایجاد نشود. . مخازن زیرپله ای به دلیل ابعاد و نوع طراحی آنها به خوبی در مکان هایی همچون زیرپله های ساختمان ها قابل نصب می باشند.

فروش مخزن قیفی: مخزن قیفی پلاستیکی یا مخزن مخروطی پلاستیکی با داشتن انتهای پایینی قیفی شکل امکان تخلیه مایعات و مواد به شکل کامل را مهیا می کنند.مخازن قیفی در احجام ۲۰۰ ، ۵۰۰ ، ۱۰۰۰ ، ۱۵۰۰ و ۲۰۰۰ لیتر و به صورت تک لایه و سه لایه در پلاستونیک تولید می شوند. از این مخازن تحت عنوان مخازن ته قیفی ، مخازن قیفی و یا مخازن زوک هم نام می برند.

مخزن انبساط:  منبع آب انبساط به صورت دولایه فوم دار و همچنین چهار لایه فوم دار تولید و قابل فروش می باشند.مخزن انبساط فوم دار که در دسته ی مخازن انبساط باز قرار می گیرد به منظور ذخیره سازی حجم آب اضافی که بر اثر گرما ایجاد شده است مورد استفاده قرار می گیرد و باعث جلوگیری از اتلاف انرژی و گرمای آب موتورخانه می شود.

وان پلاستیکی : وان های پلاستی کیدر حجم های 60، 100، 150، 200، 500، 700، 800، 1000 و 2000 لیتر موجود می باشند. این وان ها در بسیاری از کاربردهای شیلاتی همچون پرورش و نگهداری ماهی ، زالو ، میگو در وان پلاستیکی و همچنین کاربردهای صنعتی همچون آبکاری ، تست بتن و .. به خوبی مورد استفاده قرار گرفته اند.

پرسش های متداول در خصوص فروش مخزن آب پلی اتیلن تهران:

درخواست خرید و اطلاع از قیمت عمده مخزن آب پلی اتیلن در تهران

[gravityform id=”3″ title=”false” description=”true”]

مقالات مرتبط انتخابی:

1- سایز مخزن پلی اتیلن چقدر باشد؟

عناصر مهمی در انتخاب اندازه‌ی مخزن پلی اتیلن تاثیر گذارند. مخزن‌های بزرگتر پلی اتیلنی نیاز ندارند که مرتباً پر و خالی شوند. این می‌تواند باعث صرفه جویی در هزینه، زمان و مقدار کاری که برای دوباره پر کردن مخزن نیاز است، شود. مخازن پلی اتیلن بزرگتر نسبت به چند مخزنِ کوچکتر در کنار هم فضای کمتری را اشغال می‌کنند. از طرفی دیگر مخازن کوچکتر در هنگام وقوع یک واقعه‌ی خروجِ محتویات مخزن، هزینه‌ی اقتصادی کمتری را به شما تحمیل می‌کنند.

2- کاربرد مخزن پلی اتیلن و مورد استفاده از آن چیست؟

مخازن پلی اتیلن عمودی برای نگه داری و ذخیره سازیدر جای ثابت طراحی شده‌اند و مخازن پلی اتیلن افقی علاوه بر ذخیره آب به صورت ثابت ، برای سوار شدن بر روی کامیون‌های بزرگ و حمل و نقل مناسب هستند.

3- ضخامت و وزن مخزن چقدر باشد؟

این موضوع کاملاً به چگالی و سنگینی موادی که می خواهید درون مخزن نگهداری کنید وابسته است. مخازن استاندارد مخزن آب دات کام برای بسیاری از مخازن پلی اتیلنی که قرار است ذخیره سازی انجام داده یا در حمل و نقل استفاده شوند، مناسب است. اگر مخزن قرار است در محیطی داخلی قرار گیرد یا در محیطی خارجی در زیر یک سقف قرار گیرد، نیز همین مخازن استاندارد مخزن آب دات کام مناسب هستند. اما اگر می‌خواهید اطمینان حاصل کنید که مشکلی پیش نخواهد آمد و می‌خواهید مخازن خودتان عمر بیشتری داشته باشند پس می‌توانید به سراغ گزینه‌ی گران تر بروید و مخازن پلی اتیلن سوپریور مخزن آب دات کام را تهیه کنید. مخصوصا اگر مخازنی که میخواهید تهیه کنید فوق حجیم هستند، مخزن سوپریور مخزن آب دات کام پیشنهاد می‌شود.

4- آیا نیاز به خدمات پس از فروش و گارانتی خواهم داشت؟

همیشه در نظر داشته باشید که چقدر گارانتی برای شما مهم است. اگر مشکلی برای مخزن پیش بیاید، فروشنده از گارانتی استفاده می‌کند تا خدماتی برای مخزن فراهم کند و آن را بهبود دهد؟ همینطور این مهم است که بدانید نصب مخزن توسط خودتان بر روی گارانتی اثری دارد یا خیر.

5- قیمت مخازن پلی اتیلن در بازار متنوع است. مخزن گران یا ارزان تهیه کنم؟

با حقیقت‌هایی که از توضیحات قبلی دریافت کرده‌اید، می‌توانید در نظر بگیرید که قیمت ارائه شده برای مخزن پلی اتیلنِ مورد نظر مناسب است یا خیر. ابتدا تمام ویژگی‌ها را با بقیه‌ی مخازن پلی اتیلن مقایسه کنید و همینطور هدف استفاده‌ی خودتان از آن را نیز در نظر داشته باشید. در نهایت نیز خدمات پس از فروش و همینطور گارانتی را در نظر داشته باشید و با محصول دیگر شرکت‌ها آن را مقایسه کنید. حالا که این موارد را در نظر گرفتید، پایین قیمت ترین مخزنی که تمام موارد موردنیاز شما را تامین می‌کند می‌تواند بهترین گزینه باشد. البته باید اطمینان حاصل کنید که قیمت پایین به معنای کیفیت پایین مخزن نباشد.

6- از میان مخازن پلی اتیلن، فایبرگلاس و فلزی کدام یک انتخاب بهتری برای من است؟

همه‌ی مخازن در دسته های مختلف نقاط قوت و نقاط ضعف خود را دارند. مخازنی که از دیگر جنس ها ساخته شده‌اند امکان دارد ماندگاری بیشتری داشته باشند و در شرایط مختلف محیطی و جوی نگه‌دارنده‌ی بهتری باشند اما قیمت بسیار بالاتری دارند و همینطور انعطاف مخازن پلی اتیلن که می‌توان آنها را تقریبا با هر شکلی با قیمت مناسب تهیه کرد را دارا نیستند.

پرسش های مشتریان

رضا حاجی زادگان
از مخزن پلی اتیلن ۳۵۰ لیتری سه لایه میشه به عنوان مخزن انبساط پلی اتیلن استفاده کرد

پاسخ:سلام بستگی به استانداردهای اعلامی توسط آبفا در شهر شما دارد. در تهران و کرج هر واحد حداقل ۲۵۰ لیتر مورد تایید است که برای ۸ واحد می شود ۲۰۰۰ لیتر

حمید بزرگ علوی
مخزن افقی بهتر است یا عمودی برای اسید؟

پاسخ: سلام تفاوتی با دیگر محصولات ندارد و فقط نام قالب آن است.

ولید آبادی
سلام میخواستم بدونم مخزن پلی اتیلن ۲۰۰۰ عمودی مزیت خاصی نسبت به مخزن پلی اتیلن ۲۰۰۰ افقی دارند؟؟

پاسخ: سلام فقط بحث ابعاد و جا نمایی مطرح است. البته مخازن پلی اتیلن عمودی به دلیل وزن کمتر قیمت مناسبتری دارند.

اصغر فرهادی
این مخزن پلی اتیلن رو میشه در سطح شیب دار نصب کرد؟

پاسخ: مطابق شرایط توضیح داده شده در سایت و دفترچه گارانتی مخزن باید در سطح کاملا صاف نصب شود. مانند کف پارکینگ ساختمان که موزاییک شده و یا با سیمان لیسه کشی شده پوشانده شده باشد.

محمدرضا ساعدی
سلام-این مخزن پلی اتیلن رو میشه بالا پشت بوم قرار داد؟ با اینکه این مخزن پلی اتیلن تک لایه هستش؟ این تانکراین توانایی رو داره در مقابل آفتاب قرار بگیره؟

پاسخ: سلام پیشنهاد می کنیم نوع سه لایه این مخزن پلی اتیلن را انتخاب فرمایید که ضدجلبک است .

وحید نوری
آیا این مخازن افقی پایه دار رو میشود روی پالت یا آجر قرار داد؟

پاسخ: روی پالتی که سطح آن کاملا پر باشد بله ولی روی آجر خیر . کف مخزن می بایست روی سطح کاملا صاف و یکدست بنشیند

حسن مهاجر
سلام میخواستم بدونم در وسط(کمر) مخزن پلی اتیلنی ۵۰۰۰ لیتری تا چه سایزی فیتینگ برنجی میشود نصب کرد

پاسخ:سلام تا دو اینچ می توانید در محلی که کاملا صاف باشد فیتینگ را بزنید. فقظ دقت فرمایید سطح دور محل نشستن فیتینگ باید کاملا یکنواخت باشد.

سینا احمدی
برای آتشنشانی ۳۰۰۰ لیتر آب نیاز دارم. مخزن پلی اتیلن ۱۵۰۰ لیتری رو میشه ۲عدد مخزن پلی اتیلن رو به هم وصل کرد؟

پاسخ:سلام بله می توانید به روش موازی و کولکتوری با اتصال خروجی دو مخزن به شاه لوله و اتصال شاه لوله به پمپ به جای یک مخزن ۳۰۰۰ لیتری دو مخزن ۱۵۰۰ لیتری استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی

مخزن آب 10000 لیتری | قیمت مخزن آب 10 هزار لیتری پلی اتیلن

مخزن آب 10000 لیتری پلی اتیلن (پلاستیکی) مخزن آب 10000 لیتری با عرض 255 cm …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *